Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Det blir streetmeet Lørdag 16. April på metrosenteret Lørenskog..

 

Adressen til metrosenteret: Solheimveien 85-87, Metro Senter, N-1473 Lørenskog

 

Klokken 21.00 ca.. :)

 

Diskuter det her..

 

Edit: Hvis onkel blå kaster oss bort fra metro drar vi til Ikea Furuset!! :)

 

MEGA EDIT: Politiet vet alt om meetet! Les mer her..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..dette høres gøy ut!! jeg møter opp...desverre uten bil..for bobla står på bukker for tida grunnet skifting av kasse og litt småtrimming av motor så om ingen har en garasje å låne bort over en ukes tid ser det dårlig ut!! orker ikke stå ute mer å skru..detta drittlandet er for kaldt på vinteren for det, sorry at jeg sier det. Er vi for ellr imot purken her?? har vi tenkt å opplyse dem ellr ikke?? for har en 125 cc gocart stående hvis noen er keene på litt motorshow, kanskje på et litt annet plan ellr syns dere det sklir helt ut?? jaja...syns bare det er trist at jeg og gutta ikke får stilt opp med bilen liksom..(vi restaurerer en 69 boble sammen...si deres mening da. :rolleyes:

Vi kommer uansett :D

 

(flaut flaut, men kan noen forklare meg hvordan jeg legger ut bilde av ting på profilimagen??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det stemmer adeel..

 

Gå inn på Kontrollpanel (ligger oppe i menyen) > Og fra venstre meny er det et valg som heter "Rediger avatar".

Det er denne du går på :) Sier den at bildet ditt er for stort kan du prøve å minske den enda mer, er ganske lite bilde som tillatt å ha som bilde under nicket (som kalles en avatar :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa Adeel :) ..da var det i boks og..hehe!! men har fortsatt et problem med bilder...får ikke lagt dem inn på tråder..og på regler for innlegg er det det eneste jeg ikke kan, å legge til vedlegg!! hvorfor er det sånn?? (nå er jeg ganske ny her så spørsmålet virker vel någet dumt for mange, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa Adeel :) ..da var det i boks og..hehe!! men har fortsatt et problem med bilder...får ikke lagt dem inn på tråder..og på regler for innlegg er det det eneste jeg ikke kan' date=' å legge til vedlegg!! hvorfor er det sånn?? (nå er jeg ganske ny her så spørsmålet virker vel någet dumt for mange, men..)[/quote']

 

Klikk på meg og les & lær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår