Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Men men.. ellers var det en KONGE dag!

Tenkte bare jeg skulle nevne at det er dumt å oppgi full mailadresse (signaturen din) på offentlige sider.. Er søkere som ligger å søker etter akkurat det, for siden å sende masse junkmail til deg.. :rolleyes:

 

Men andre løsninger går jo, feks (at) isteden for @ osv.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gikk 5-6 timer i strekk på motorfestivalen og flere timer på streetmeet!!! Er så stiv og støl i beina idag, haha!!

 

Men blei litt kaldt etterhvert også måtte jeg hvile beina litt, men ikke alle visste like gode klatre egenskaper som Mark1 :D hehe

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 5-6 timer i strekk på motorfestivalen og flere timer på streetmeet!!! Er så stiv og støl i beina idag, haha!!

 

Men blei litt kaldt etterhvert også måtte jeg hvile beina litt, men ikke alle visste like gode klatre egenskaper som Mark1 :D hehe

 

Støl ja, da er vi to! :) Gikk godt og lenge på festivalen samt at jeg var på streetmeet etterpå, er vilt støl på innsia av høyre lår hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! Endelig en som kommer med noen kloke ord her... =)

 

Kloke ord.. chicken Det var bare noen visdomsord fra den litt yngre garde på ca 20 år :) Synes kvelden igår ble ganske bra jeg! Utrolig mye folk, men føler at flertallet satt litt for mye i bilene sine angry

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at politiet brukte så sinnsykt mye penger i går hvorfor ikke arrangere dette så mye at dem ikke har budsjett til å fortsette med så mange menn ute slik at vi kan ha et skikkelig treff en kveld?

 

Vet at det er skattepengene våres men noe ofrer jeg for at vi kan ha en knall kveld! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke ønsker at politiet skal finne ut hvor det er planlagt treff kan man jo f.ex lage en sms-basert løsning, hvor man ikke kan registrere seg uten å bli anbefalt av noen for eksempel. Fra starten av legger man inn et visst antall folk man vet er seriøse, og disse vil dermed spre det glade budskap videre og folk vil havne på lista.

 

Når det da skjer noe kan man pøse ut en sms-melding til alle som er regga på lista, tipper folk er villige til å betale 1kr for å motta en slik melding, og da er man jo mer eller mindre sikret at politiet ikke finner ut hvor det skjer før det skjer..

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke ønsker at politiet skal finne ut hvor det er planlagt treff kan man jo f.ex lage en sms-basert løsning, hvor man ikke kan registrere seg uten å bli anbefalt av noen for eksempel. Fra starten av legger man inn et visst antall folk man vet er seriøse, og disse vil dermed spre det glade budskap videre og folk vil havne på lista.

 

Når det da skjer noe kan man pøse ut en sms-melding til alle som er regga på lista, tipper folk er villige til å betale 1kr for å motta en slik melding, og da er man jo mer eller mindre sikret at politiet ikke finner ut hvor det skjer før det skjer..

 

Hvis dette hadde fungert hadde kanskje det vært en ide... Også kan vi slenge ut falske rykter (bare vi er klar over det da) for å få politiet til å stille opp på masse treff som ikke det blir noe av doh

Ihvertfall utrolig kjedelig når politiet begynner å bry seg med de som er rolige og oppfører seg også... og sleper de med på biltilsynet, som jeg forresten trodde stengte tidlig!

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde fungert hadde kanskje det vært en ide... Også kan vi slenge ut falske rykter (bare vi er klar over det da) for å få politiet til å stille opp på masse treff som ikke det blir noe av doh

Ihvertfall utrolig kjedelig når politiet begynner å bry seg med de som er rolige og oppfører seg også... og sleper de med på biltilsynet, som jeg forresten trodde stengte tidlig!

 

Andre

 

Diskuteres videre her: http://www.bilforumet.no/topic/65028-hva-synes-vi-egentli-om-lørdag-16-april/?do=findComment&comment=660300

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at politiet brukte så sinnsykt mye penger i går hvorfor ikke arrangere dette så mye at dem ikke har budsjett til å fortsette med så mange menn ute slik at vi kan ha et skikkelig treff en kveld?

 

Vet at det er skattepengene våres men noe ofrer jeg for at vi kan ha en knall kveld! ;)

 

hemmelig informasjon er nøkkelen, åpen info på internett er selvfølgelig ikke så bra.

det som suger så jævlig er at jeg tror det er noen her på forumet som har tipsa dem, altså en som kommer til å bli anbefalt og få `klassifisert` informasjon. en av de burnouthaterne eller no, snuten hakke no å gjøre på et streetmeet, det er et paradoks!

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sinnsykt mange folk ute. Helt konge bra hvor mange som var i området! Dro etter en stund fra metro, og tok meg en tur ned til biltilsynet i lillestrøm for å se hva som skjedde der. Politiet eskorterte stylede biler inn der i fleng. Fikk inn 1 bil, dro rett ut og tok den første de så, og tilbake igjen. Sånn holdt de på hele kvelden. De ga lang faen i alt som het falle ferdige biler, og bare henta inn de peneste mest strøkene de så.

 

De kjørte rundt i en sivil nissan primera bl.a. Fulgte etter denne, bare for å se hva de gjorde. Kjørte dønn standard bil, så tenkte at hvis de ble irritert på meg så fikk jeg bare gratis kontroll alikevel. Anyways... De skiftet felt uten å blinke, kjørte i 65km/t gjennom lillestrøm, og på motorveien dro de på i 120km/t uten noe blå lys i sivil bilen sin.

 

Fint at loven bare gjelder for noen av oss.

 

Og etter å ha brutt x-antall trafikk regler, så var det på med blå lys, stoppe en stakkars fyr som har pøst inn alle spare pengene sine i bilen, og dra han med ned til biltilsynet for å passe på at ivertfall han følger loven!

 

Sørre rasshøl enn politiet rundt i lillestrøm området skal du lete lenge etter om dagen.

 

Fint å tenke på at de kan bruke flere biler en hel helg (med 2 i hver bil), kjøre rundt, stoppe deg, og eskortere deg ned til biltilsynet. DET har de tid og penger til. Men hvis du våkner opp til ei knust rute og innbrudd i bilen din? Da må du dra ned til dem (de gidder selvfølgelig ikke komme ta noen fingeravtrykk eller faktisk GJØRE NOE), passe på at du kommer i kontor tiden, levere anmeldelse, for deretter å få beskjed at saken er henlagt på grunn av udugelighet utover det vanlige (eller "bevisets tilstand" eller hva de pynter det med).

 

Politiet....Yaaaay! Alltid der når du IKKE trenger dem.

 

det det går på er at når først politiet har fått infoen, må de gjøre noe med det. ellers vil den ansvarlige få sykt mye pes, OM det skulle skje en tragedie.

helikopter var for drøyt, bra skattepenga våre blir brukt på fonuftige formål ( jeg står i kø to ganger daglig)

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår