Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Flytte til et annet sted er bare å drite i, Onkel Politi er på stedet og sperrer av flere ut-og innkjøringer. Det driver også å sirkler et helikopter i lufta rundt området. Om det er folk der, kan man skrive under på....

 

 

mvh

Hans-M.

mer info.. hva skjer egentlig??

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var innom der istad, med bruttern. Utrolig mange folk, utrolig mange rå biler. Og hvis noen fikk med seg en blågrønn 626 2.5 V6, som gassa fælt ut av parkeringsplassen der, så var det oss. sombrero

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem nå..

 

Når jeg dro stod det fire politibiler, en ved hver innskjørsel for å hindre at folk kjørte inn på plassen. Var også et politihelikopter som sirkulerte over området..

 

Plassen som tar 200-300 biler var full og folk hadde begynt å parkere rundt omkring ellers.. Vil tippe 500++ biler på det værste.. :)

 

Var en fyr som burna såvidt rett før jeg dro, men det var alt.. Ingen som turte noe med så mye politi tilstede.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen bilister ble eskortert av politiet ned til Biltilsynet på grunn av ulovlig montert utstyr i form av for brede dekk og andre tekniske mangler"

 

"Biltilsynet har for anledningen to mann på jobb utover natta, sier politioverbetjent Stein Brynhildsen, leder for trafikk- og forebyggende avdeling i Romerike politidistrikt."

 

Ungdommer med Styla/modifiserte biler er tydeligvis blitt samfunndsfiende nr1 i Norge!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea hadde jo sperret av plassen sin med en gravemaskin foran den ene innkjøringen og en varebil ved den andre, så der var det jo forholdsvis håpløst. Virket som om folk dro fra Metro i ellevetida og spredte seg rundt, kjørte litt rundt i området og så en haug med samlinger på 20-30 biler, men ingen særlig større.

 

Hvis noen la merke til et par karer med svææært kamera på stativ som fløy rundt der og tok bilder var det meg og fotografen min. Får se om det blir noen reportasje av det, isåfall kommer jeg seff med info her.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ikea for 10 min siden, da hadde den ene bilen(sperra) blitt flytta på, så det var vel kanskje 200 stk der....men det så ut som et nach enn en videreføring av metro. må si det var overaskende bra oppmøte, masse fete biler,jævlig mange 200sx`r, litt kaos med å komme seg inn og ut, men synes det var jævlig kult...same time next year!!

 

og må si at politiet ikke var så mye til bry, synes de gjorde en god jobb faktisk,

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg har nye dekk i dag så jeg skal ikke bbbbuuuuuuurne ( har ikke DIFF så ekke no gøy uansett )...

Per du lyver! Jeg lå rett bak deg da du dro en 3meters stripe inn på Shell på Robsrud, hehe ;-)

 

Synes selv at det var knallbra jeg! En hel drøss med biler og folk! Var knall bra, briefet litt med anlegget og fikk kommentar: "her var det nok neon ihvertfall", hehe...

 

Da vi hadde gått noen runder så skal jeg selvfølgelig briefe litt til (utrolig flaks at dette skjedde mens jeg stod stille med bagasjelokket oppe og så på anlegget!), så plutselig begynte det å lukte svidd, tittet litt rundt og fant en liten filtbit som hadde lurt seg inn et sted den ikke skulle! Fikk tatt automatsikringen med en gang og heldigvis så slukket den glødende filten før den evt tok fyr!!! Tenk hvis det hadde skjedd på motorveien eller noe, da kunne jo i værste fall bilen brent opp!

 

Så det var herlig at jeg ble med på treffet, muligens det reddet bilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet ikke til bry? Kom ikke inn på plassen engang pga de... Men uansett, er noen ute nå, kom til skedsmohallen! Bare en sivil politibil her... Er her selv nå... Skriver på wap!
Da vi gikk inn på plassen så stod den en politimann som sa svært høyt og veldig irritert til de bilene som skulle inn: "Du kjører DEN veien!" og pekte vekk fra plassen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår