Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Denne bilen kommer... Med eier'n bak rattet seff. Noen andre som kommer i kebab-racer??

Skulle gjerne kommet i min überkebab racer, men jeg har hatt innbrudd og må bytte hele bakplata på bilen bla.. :rolleyes:

 

Så det blir nok riskoker på meg.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette høres ut som kan bli spennende. Kommer kjørende i denna dieselbilen min jeg da. :) Får håpe det blir bra oppmøte her da. Får håpe det blir litt crusing også da. Det er jo faktisk litt tøft når det kommer 30 biler etterhverandre. :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som kan bli spennende. Kommer kjørende i denna dieselbilen min jeg da. :) Får håpe det blir bra oppmøte her da. Får håpe det blir litt crusing også da. Det er jo faktisk litt tøft når det kommer 30 biler etterhverandre. :)

Blir nok cruising ja, Metro ligger like ved strømmen og lillestrøm, begge "byer" kjører man gjennom hovedgata.. :)

 

En liten halvtimes runde og man har kjørt igjennom begge steder og er tilbake til metro!

 

Edit: Så først nå at du bor i strømmen, så du vet jo det.. hehe.. Andre fikk ihvertfall glede av det.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen kommer... Med eier'n bak rattet seff. Noen andre som kommer i kebab-racer??

 

Mhm, jeg kommer med Taxi-racern min :) 8 år gammel 3-liters diesel-sekser kakler sjenerende høyt, da hører du racern min hvertfall, hihihi :)

 

Kolonne-cruising må vi få til! Det kan ikke mongo-politikere si oss noe imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten sette opp en runde som går litt rundt i småstedene rundtom. Skal nok klare å få tak i en kameramann hengende ut av vinduetbatman ellerno hvis det blir cruising hehe

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten sette opp en runde som går litt rundt i småstedene rundtom. Skal nok klare å få tak i en kameramann hengende ut av vinduetbatman ellerno hvis det blir cruising hehe

Kameramann er allerede i box! Hehe.. har med video og vanlig kamera jeg ihvertfall, regner med at brodern tar seg av filminga mens vi kjører..

 

Ser dere en mørk blå 2004 modell corolla med sota ruter og noe originalstyling så show litt ekstra! Your on camera! :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... kommer nok en pappagutt fra blærum med en veeeeldig rask sportsbil fra Dodge også.. kommer han veit jeg om fler som ikke gidder å komme...

Ivem :fingers:

 

 

x- Peugeot 405mi16 93 (den med 2literen ja)-SOLGT

x- Toyota Corolla GTI 86 -Kræsja for faen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... kommer nok en pappagutt fra blærum med en veeeeldig rask sportsbil fra Dodge også.. kommer han veit jeg om fler som ikke gidder å komme...

Hvorfor det?

 

Er folk redd for han eller? :)

 

Jeg kjenner som du sikkert skjønner verken til bilen eller eieren..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok cruising ja, Metro ligger like ved strømmen og lillestrøm, begge "byer" kjører man gjennom hovedgata.. :)

 

En liten halvtimes runde og man har kjørt igjennom begge steder og er tilbake til metro!

 

Edit: Så først nå at du bor i strømmen, så du vet jo det.. hehe.. Andre fikk ihvertfall glede av det.. :rolleyes:

 

Stemmer stemmer. Så er nok en lokalt kjent "cruiser" jeg :)

Håper det blir bra ihvertfall. Noe slikt som det var på obs er vel for mye og vente. Men er lov til å håpe ;)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår