Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

er en new vinneys rett ved spektrum og da, p hus der :D hehe

 

 

FEIL!hoho..det er Vinnies.....New Winnies ligger i Pløens gate ved eldorado...altså to forskjellige sjapper med lignende navn..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje vi heller skal konsentrere oss om vi skal spise et sted der de har kapasitet til å servere 15-20 personer, gidder ikke å betale noen som pøser ut halvferdige kebaber når de lager til mange personer under tidspress :p Siden det er lørdag og kveld pleier jo såkalte "røde soner" å være avgiftsfrie ;) Kanskje heller finne oss en sted med bra p-muligheter i sentrum... Tullinløkka bak universitet (nasjonalteatret) har bra parkering og grei gangavstand til alle sjappene! Må ikke parkere RETT utafor heller :)

 

 

Unnskyld off-topic'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være jævlig sær, men var ikke dette en tråd om streetmeet'et?

 

ontopic, jeg kommer :)

 

vel...vi diskuterer jo mat i forbindelse med streetmeet..så det blir ontopic det også..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi heller skal konsentrere oss om vi skal spise et sted der de har kapasitet til å servere 15-20 personer, gidder ikke å betale noen som pøser ut halvferdige kebaber når de lager til mange personer under tidspress :p Siden det er lørdag og kveld pleier jo såkalte "røde soner" å være avgiftsfrie ;) Kanskje heller finne oss en sted med bra p-muligheter i sentrum... Tullinløkka bak universitet (nasjonalteatret) har bra parkering og grei gangavstand til alle sjappene! Må ikke parkere RETT utafor heller :)

 

 

Unnskyld off-topic'en...

 

Grytelokket har parkering..og det er vel noe av meningen at man skal kunne kjøre bilen ganske så nært sjappa nå som vi først har streetmeet..men bisletkebab (den nye avdelingen) har vel parkering i nærheten..kan vel bare parkere mitt i gata..hoho..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grytelokket har parkering..og det er vel noe av meningen at man skal kunne kjøre bilen ganske så nært sjappa nå som vi først har streetmeet..men bisletkebab (den nye avdelingen) har vel parkering i nærheten..kan vel bare parkere mitt i gata..hoho..

 

 

Ok, er med jeg. Kanskje de som vil henge på kan gi beskjed etterhvert så vi vet hvem vi skal vente på osv. Så får vi en søt liten kolonne oppover ;)

 

Ser genialt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi heller skal konsentrere oss om vi skal spise et sted der de har kapasitet til å servere 15-20 personer, gidder ikke å betale noen som pøser ut halvferdige kebaber når de lager til mange personer under tidspress :p Siden det er lørdag og kveld pleier jo såkalte "røde soner" å være avgiftsfrie ;) Kanskje heller finne oss en sted med bra p-muligheter i sentrum... Tullinløkka bak universitet (nasjonalteatret) har bra parkering og grei gangavstand til alle sjappene! Må ikke parkere RETT utafor heller :)

 

 

Unnskyld off-topic'en...

 

Lenge siden du har vært i sentrum eller? Ikke mye parkeringer på tullinløkka lenger gitt. Jeg kommer til metro om jeg har fått nye dekk.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon så er det en kababsjappe i strømmen og to i lillestrøm, alle tre innenfor 5 min kjøring fra metro og på på "stripa" hvis man skal få til noe cruising.. Så dere trenger ikke kjøre helt til oslo.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon så er det en kababsjappe i strømmen og to i lillestrøm, alle tre innenfor 5 min kjøring fra metro og på på "stripa" hvis man skal få til noe cruising.. Så dere trenger ikke kjøre helt til oslo.. :)

 

 

men så var det det med kvalitet da..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så var det det med kvalitet da..

Lenge siden du spiste Kyllingkebab på Dennis Kebab i strømmen eller kebab på minuttburgern i lillestrøm? Er minst like bra som det man får i oslo.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår