Gå til innhold

Jetta MK2 Prosjekt

Ranger emnet


Scandalnavia

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det stemmer det. Har god hjelp derifra! Finner du han som tok den, skal du ha penger og jeg har rallyfronten, simple as that! :)

 

 

ska ha 12 000 jeg.. hehe.. det den er verdt! :P

fankern meg ikke hørt en shit fra snuten, " skal gjøre det vi kan for å finne det igjen" meg i ræva.. sophuer.. hehe

 

men men..

skal du ha gti motor i jettan, mÅ du ha kr motoren

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska ha 12 000 jeg.. hehe.. det den er verdt! :P

fankern meg ikke hørt en shit fra snuten, " skal gjøre det vi kan for å finne det igjen" meg i ræva.. sophuer.. hehe

 

men men..

skal du ha gti motor i jettan, mÅ du ha kr motoren

 

rally front koster 8500 + mva = 10 650kr ikkje 12 000kr :rolleyes:

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye du betaler avhenger av hvor du kjøper fra. Har vært borti 12 000 kr jeg også, men også ca 7200 inkl frakt og moms fra Tyskland. Må leite litt...

 

Får sikkert tak i noe uorginalt også til en billigere penge...

 

sett mange som monger på rally front og jetta lykter el no i den duren.. ser latterlig ut syns jeg.. :D hehe

 

 

den jeg hadde var fra tyskland mener jeg å huske, med hella lykter som kosta flesk

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett mange som monger på rally front og jetta lykter el no i den duren.. ser latterlig ut syns jeg.. :D hehe

 

 

den jeg hadde var fra tyskland mener jeg å huske, med hella lykter som kosta flesk

 

for å få corrado lykter til å passe på ein jetta så må vel det bygges om litt vel??

har sjølv sett biler med jetta lykter og rally grill , lykte list og teip nederst på lykta for å få rally looken.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det endelig ut til at ting begynner å skje. Skaffa meg jobb nå på onsdag! :D Har forhørt meg lenge om garasje plass, nå ser du ut til at jeg kan kjøre inn bilen i slutten av april :D JIPPI!

 

Fram til da vil jeg fortsette å handle inn deler og diverse til Jetta`n. Har tatt noen bilder av noen ting. Flere bilder kommer seinere. Har kanskje tatt meg litt vann over hodet og trodd ting skulle gå nogenlunde fort. Må kasnkje bite i det sure eplet og finne meg i at det vil bli vanskelig å bli ferdig til juli. Har bestemt meg nå for å være 100% klar til Bug Run 2006. Det er målet mitt nå. Men planen :P og håpet tilsier at bilen vil være klar mai 06! Koster penger å ha en morsom hobby har jeg funnet ut! Drier som sagt å skaffer deler. Har bestilt meg 2 skikkelig grom items idag! Gleder meg sykt til å få det! Bilder når kommer når jeg får det:)

 

Vortex konsoll?? Er det det det heter?

IMG_0262.jpg

 

Handmade in Canada gear og håndbrekk cover med blå søm!

IMG_0260.jpg

 

Kinalykt med tilhørende panel

IMG_0263.jpg

 

Armlene

 

 

Audi look dørhåndtak!

-1948 Harley Davidson Chopper

-1987 Volkswagen Golf 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) detta blir fint tror jeg ja..

 

du får ha lykke til videre med prosjektet da!! :D

*87' VW Jetta, endelig vw igjen :)

*96' Peugeot 405 GTX (solgt)

*85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt)

*84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted)

*85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår