Gå til innhold

Jetta MK2 Prosjekt

Ranger emnet


Scandalnavia

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hehe.. var nok deg jeg mente ja..:)

Nå skal skanskje ikke jeg være så svær i kjeften som snart er taxisjåfør men..hehe..jobb det også..:)

hehe :D lett å se forskjell på meg å mandel da.. jeg har badlook.. hehe.. og mangler frontleppe.. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Grei den Jetta'n da. Er et par stykker her i Moelv som har hatt den. Den ble handlet fra vestlandet husker jeg iallefall (for MANGE kroner). Var en del mer strøken når den først kom hit, men den blir vel like fin igjen håper jeg?

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Joda gutter... stemmer det at man må modde en del for å ha på corra lyter. Og ser man en bil med rektangulære lykter skal det ikkje være noe problem å se om det er rallye, corra, eller som noen har spurt om jeg har..,. jetta lykter. Fy f... Innsuget ditt var SKAMFETT, men vi får inderlig håpe at det vil stå i stil til resten av motorrommet ditt. Det skal litt til.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Lenge siden det har skjedd noe her....

 

Har biti i det sure eplet og funnet ut at jeg ikke finner noe egnet sted å drive med prosjektet på...

 

Selger derfor ALT av deler....

 

De fleste delene finner dere bilder av i tråden.... Kom med bud!!

Hvis de er noe dere lurer på så send en PM... SE BILDET AV DET SKAMFETE INNSUGET!! GLANSPOLERT!!!

 

LApper sammen igjen Jettan som jeg delvis har plukket fra hverandre og selger den...

-1948 Harley Davidson Chopper

-1987 Volkswagen Golf 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår