Gå til innhold

Jetta MK2 Prosjekt

Ranger emnet


Scandalnavia

Anbefalte innlegg

Blir nok bra detta! :D Godt å se fler fra Lillehammer inne her å.. :)

 

 

Men ralleyfront? Ser jeg ralleyfronten som jeg hadde på 2r golfen min på denna blir jeg vred! :D sombrero

 

 

Gti 16v motor? hapyhappy Da må du gå for kr motoren, slik som Silvern har på golfen sin

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper ikke jettamaster blir fryktlig sint på meg nå for at jeg tjuvlåner bildet av bilen hans..:)

 

Her er kinalyktene...

 

bak1.jpg

 

sint nei!!! gratis reklame av bilen min:):):):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er grundarbeidet på bakluka jettamaster??

looket er jo bra, men syns den ser litt halvbølgete ut jeg, dårlig grundarbeid? eller juger bildet?

 

har rett det du skriver.

plata blei sveist på ein fredags kveld begynnte å pussa lørdags morgon, gjekk tom for sparkel søndas ettermiddag og bilen på lakkering mandags morning.

er på jakt etter ny bakluke og setta på mellom stykket som eg fekk med baklyktene.

 

det ser lyst ut for diskanthusa. har lagd ett par no. skal lage fleir men må få dei litt finare, gjekk også tom for polyester og herder. men har kjøpt inn meir no.:):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fronten har jeg allerede betalt for en gang...hehe..

 

hehe :P

 

er det seriøst den som satt på min? el er det bare oppspinn, hehe.

 

Er garantert noen her i byen som har tatt den, som kjenne til meg, og bilen å hvor jeg bor, driter i fronten, skal bare ha igjen pengan for den jeg! bilen er solgt læll.

 

+ at han kan vente seg et nakkeskudd/slag av visse personer :D :titties:

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P

 

er det seriøst den som satt på min? el er det bare oppspinn, hehe.

 

Er garantert noen her i byen som har tatt den, som kjenne til meg, og bilen å hvor jeg bor, driter i fronten, skal bare ha igjen pengan for den jeg! bilen er solgt læll.

 

+ at han kan vente seg et nakkeskudd/slag av visse personer :D :titties:

 

Hehe...ingen fare. Bare tror jeg veit hvem du er, ingen anelse om hvor du bor. Har ikke en gang rallyfront..hehe.. Du som er kirsebær snut sant?

 

Ble usikker nå...heheh..moro!

-1948 Harley Davidson Chopper

-1987 Volkswagen Golf 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ingen fare. Bare tror jeg veit hvem du er, ingen anelse om hvor du bor. Har ikke en gang rallyfront..hehe.. Du som er kirsebær snut sant?

 

Ble usikker nå...heheh..moro!

 

 

 

hehe :P

 

skal ha tak i han som har tatt den! hehe..

 

veit nok åkken du er å, far din som eu godkjente bilen min i går tror jeg, nedpå naf.. hehe.. ser bilde av bilen din på bukk, ser det er naf den er på..

 

var kirsebærsnut før, jobbe i hafslund nuh.. samma ulla.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår