Scandalnavia Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det stemmer det. Har god hjelp derifra! Finner du han som tok den, skal du ha penger og jeg har rallyfronten, simple as that! :) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det stemmer det. Har god hjelp derifra! Finner du han som tok den, skal du ha penger og jeg har rallyfronten, simple as that! :) ska ha 12 000 jeg.. hehe.. det den er verdt! :P fankern meg ikke hørt en shit fra snuten, " skal gjøre det vi kan for å finne det igjen" meg i ræva.. sophuer.. hehe men men.. skal du ha gti motor i jettan, mÅ du ha kr motoren Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 skal du ha gti motor i jettan, mÅ du ha kr motoren KR ! thumpsup yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 ska ha 12 000 jeg.. hehe.. det den er verdt! :Pfankern meg ikke hørt en shit fra snuten, " skal gjøre det vi kan for å finne det igjen" meg i ræva.. sophuer.. hehe men men.. skal du ha gti motor i jettan, mÅ du ha kr motoren rally front koster 8500 + mva = 10 650kr ikkje 12 000kr :rolleyes: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 rally front koster 8500 + mva = 10 650kr ikkje 12 000kr :rolleyes: den jeg hadde kosta 12 000, så kvittering på det når jeg kjøpte den bilen! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvor mye du betaler avhenger av hvor du kjøper fra. Har vært borti 12 000 kr jeg også, men også ca 7200 inkl frakt og moms fra Tyskland. Må leite litt... Får sikkert tak i noe uorginalt også til en billigere penge... Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvor mye du betaler avhenger av hvor du kjøper fra. Har vært borti 12 000 kr jeg også, men også ca 7200 inkl frakt og moms fra Tyskland. Må leite litt... Får sikkert tak i noe uorginalt også til en billigere penge... sett mange som monger på rally front og jetta lykter el no i den duren.. ser latterlig ut syns jeg.. :D hehe den jeg hadde var fra tyskland mener jeg å huske, med hella lykter som kosta flesk Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Er det ikke Corrado lykter de bruker da? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Er det ikke Corrado lykter de bruker da? godt mulig det å.. hehe, husker ikke helt.. tror mine var org rallylykter el no. den rallyen i byen går i hvertfall med samme lyktene mener jeg å huske Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 sett mange som monger på rally front og jetta lykter el no i den duren.. ser latterlig ut syns jeg.. :D hehe den jeg hadde var fra tyskland mener jeg å huske, med hella lykter som kosta flesk for å få corrado lykter til å passe på ein jetta så må vel det bygges om litt vel?? har sjølv sett biler med jetta lykter og rally grill , lykte list og teip nederst på lykta for å få rally looken. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Nå ser det endelig ut til at ting begynner å skje. Skaffa meg jobb nå på onsdag! :D Har forhørt meg lenge om garasje plass, nå ser du ut til at jeg kan kjøre inn bilen i slutten av april :D JIPPI! Fram til da vil jeg fortsette å handle inn deler og diverse til Jetta`n. Har tatt noen bilder av noen ting. Flere bilder kommer seinere. Har kanskje tatt meg litt vann over hodet og trodd ting skulle gå nogenlunde fort. Må kasnkje bite i det sure eplet og finne meg i at det vil bli vanskelig å bli ferdig til juli. Har bestemt meg nå for å være 100% klar til Bug Run 2006. Det er målet mitt nå. Men planen :P og håpet tilsier at bilen vil være klar mai 06! Koster penger å ha en morsom hobby har jeg funnet ut! Drier som sagt å skaffer deler. Har bestilt meg 2 skikkelig grom items idag! Gleder meg sykt til å få det! Bilder når kommer når jeg får det:) Vortex konsoll?? Er det det det heter? Handmade in Canada gear og håndbrekk cover med blå søm! Kinalykt med tilhørende panel Armlene Audi look dørhåndtak! Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 fett prosjekt.. Har sett bilen din et par ganger rundtom i byen! Blir rått med 16v i den da ! lykke til videre med prosjeket! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Blir moro når man får begynt. Bilen ser helt jævlig ut nå..:( Hvem er du da? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Klarer ikke vente med å legge ut bilder av grom delene mine :D Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandt Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 :) detta blir fint tror jeg ja.. du får ha lykke til videre med prosjektet da!! :D Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg