eirikoo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 desuten .. hvorfor skal du ha den der? det eneste den gjør er jo å at du ikke kan se ut.. og får alle som ser deg til å le Hehe, må si meg litt enig der. Er også litt vittig med streamere med "Golf Racing" etc.. ;) Har ofte lyst til å høre hvilken klasse de kjører racing i.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hehe, må si meg litt enig der.Er også litt vittig med streamere med "Golf Racing" etc.. ;) Har ofte lyst til å høre hvilken klasse de kjører racing i.. Mest trafikklys racing vil jeg tro... Går vel kansje litt på rundetider på "stripa" og... :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skulle jeg ha en banner i frontruta er valget klart "THÏS IS NOT A FUCKING SUBARU" Merkelig at blå bil med vinge blir subaru.. ligner ikke i det hele tatt Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Åssen gikk dette egentlig ? Jeg fikk melding om avskiltning i posten, så da dreit jeg i det og tok det av. Begynte så å krangle med biltilsynet fordi de mente at den solfilmen som er øverst på ruten ikke var originalt,(ses som blått innenfra på mange biler) og dermed var ruta uoriginal, og dette måtte jeg skaffe papirer på. Jeg gav dem regelrett fingen, og lot Opel verksted godkjenne det. Og Kebab gud, det er over ett år siden jeg hadde den streameren, og ja, jeg var stolt over å kjøre Calibra i likhet med mange andre med den bilen!;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du innså ihvertfall at du tapte over biltilsynet. noe du så kjepphøyt skulle gi faen i i første post. er vel en påminnelse til mange at det ikke er vits å kødde med BT, dem er på jobb og gjør jobben sin, mens ''du'' vil være harry og bryte regler... like dumt som å løpe først ut av båten på stranda i filmen saving privat ryan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du innså ihvertfall at du tapte over biltilsynet. noe du så kjepphøyt skulle gi faen i i første post. er vel en påminnelse til mange at det ikke er vits å kødde med BT, dem er på jobb og gjør jobben sin, mens ''du'' vil være harry og bryte regler... like dumt som å løpe først ut av båten på stranda i filmen saving privat ryan. Jeg var ung og dom:P Men det var jo endel som ikke hadde hørt noe mer fra BT. Derfor jeg ville se hva som skjedde. Det er ikke alltid dem gjør jobben sin. Som jeg nevnte hengte de seg opp i om ruta mi var original, når alt di skulle var å se at streameren var borte! BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg var ung og dom:P Men det var jo endel som ikke hadde hørt noe mer fra BT. Derfor jeg ville se hva som skjedde. Det er ikke alltid dem gjør jobben sin. Som jeg nevnte hengte de seg opp i om ruta mi var original, når alt di skulle var å se at streameren var borte! BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil! Skjedde med meg også en gang. ble stoppet i teknisk av politiet..eller en rutinekontroll. ble stoppet pga manglet skilt forran og streamer i frontruta. da fikk jeg 1000,- i bot, men jeg forklarte at jeg ikke hadde råd til å betale den siden bilen var så dyr...så da fikk jeg slippe hvis jeg reiv av streameren og monterte på skiltet innen 15 min og kom tilbake for å vise den ( jeg forklarte at verkstedet mitt ligger 5 min unna og at jeg kunne fikse det ) var ei grei politidame. BT setter foten hardt ned for oss unge bilister fordi dem vet vi ikke alltid hører på dem. hadde alle driti i detta juglet på bila sine som ikke er lov og alltid møtt opp med papirene i orden hadde dem vært mer ''medgjørlig'' men det vil nok aldri skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det korte svaret til topic er: Hva faen de enn måtte føle for. ---> Frem til man anmelder morpulerne i huset til Vegdirektoratet over uforstand i tjenesten og pliktforsømmelse. Jeg bare gleder meg sånn til den dagen jeg endelig har noe konkret å "ta" Biltilsynet i Tromsø på - de ondskapsfulle gledesdreperne der nede har ødelagt livene til mang en ung bilentusiast over ingenting annet enn flisespikkeri. Nok en grunn til å emigrére østover (Japan); der plages man ikke i den grad med myndighetene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tåffår Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil! D har vell ikkje purken helle..... Mer "bil" kontol kåte tjenestefolk må dåkke leita lenge itte... Va hima på øynå i sommar, å då hadde dei kontroll kvar dag... i 50. sona... å når dei ikkje hadde kontroll, kjørte dei sjutteltrafikk fårbi fina`n... Hehe.. på d åre eg har budd på austlande, har eg ikkje sett kontrollar... Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har hatt min streamertid selv og. Fikk lang lekse av biltilsynsmann at frontruta skal holdes 100% fri for merker og ting som ikke er der originalt. TüV papirer betyr nada. Så strengt tatt er både autopassbrikke og naf-klister fyfy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 OT: Var det snakk om Radar/Laser? Det er vel egentlig generell enighet om at råkjøring i 50-sone ikke er det lureste? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tåffår Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jepp Laser... Nei ingen lokale som kjører over dr.... er liksom ein av dei faste plassane dei står... Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 D har vell ikkje purken helle..... Mer "bil" kontol kåte tjenestefolk må dåkke leita lenge itte... Va hima på øynå i sommar, å då hadde dei kontroll kvar dag... i 50. sona... å når dei ikkje hadde kontroll, kjørte dei sjutteltrafikk fårbi fina`n.. Jeg har ikke sett kontroll på en måned nå, og jeg kjører daglig forbi "fina`n";) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ta den av, og prøv med kun skrift og kanskje solfilm der neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har orginal solfilm på ruta mi.. og skal ha bare skrift, som ikke er større en solfilmen, så da er det greit ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg