Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

hei jeg å si det er litt av et Prosjekt du har da... det var ikke mye inni bilen din for og si det sånn....får håpe du får alt på plass igjen da:)

Men det første bildet på side 1 var bra ass:peace:

 

Blei fornøyd med det bildet ja, litt photoshopping så var det tøfferem'm

 

apropo litt av et prosjekt..joda..jeg gidder ikke sette noen mål, eller planere iforveien.. tar det som det kommer liksom.. så er vel mer i vente hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg Leste meg til oppi her at du skulle bytte toppdeksel pakning på den gamle forden?er det Leak?Må du huske og spøre om du vil ha litt hjelp da:)har tross alt gjort det noen ganger hehe:)

 

Hehe joda hvis du insisterer.. så kan jeg vise deg hvordan man skifter HLA'ene :p

 

DA er helgen her endelig og jeg skal forhåpentligvis få gjordt mye de siste dagene nå.. :) Var i garasjen 1time istad og tok litt øye mål osv, og ser ut som alt går min vei enn så lenge! bilder kommer vell..:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare de dritt felgene, jeg vet ikke hva innpresset er på de... men hvis du har sett elanzer sine skyline line felger, tar jeg ikke helt feil er det akuratt slik størrelse jeg trenger. han har 40impress og med de feite dekka hans hadde han 1mm igjen til nedre fjærskåla og hjulet.. og tar jeg ikke helt feil igjen er de felge 9"breie ;)

 

Edit: Har sikkert møtt han, aner ikke... men kan ikke huske noen Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til jeg leste meg til i går at Qvarnis (itsfun) har Chipp til bilen din :) han skulle ha 6000kr /ca 40hk :) Disse Turbo motorene er Jammen meg Chipp vennlige:)

 

Det der må vi undersøke litt mer... Kanskje vi møter han på motor messa i sverige i påsken.. han var jo der forige gang vi var der med 'determorro2'=P

 

Alt detta er inne i bilen igjen, mer eller mindre :ass

probe_installasjon1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må vi undersøke litt mer... Kanskje vi møter han på motor messa i sverige i påsken.. han var jo der forige gang vi var der med 'determorro2'=P

 

Alt detta er inne i bilen igjen, mer eller mindre :ass

probe_installasjon1.jpg

 

ja det er lov og håpe:)Ps under alt det srapet håper jeg baksetet mitt ligger:boxers

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår