Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dn var faan meg fin...... yodude yodude

fattern har en Probe 24v, litt nyere.. rød, med hvit Probe tekst på siden..

 

 

Ser dn her, bak vrake traktoren =P

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Proben nede på alle fire:D men dessverre et flatt batteri så får ikke startet før jeg får ladet opp batteriet.. knock

 

Må lufte bremsene litt nøyere og tror jeg. Noen spesiell teknikk jeg kan bruke da jeg er alene? damndamn

 

Er du alene så må du nesten ha en slik sak som jeg ikke husker hva heter...

Men det tar jo 2 minutt å få noen andre til å pumpe. Kompis, bror, mor osv kan da trøkke litt på bremsen!

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror er på rally sverige, far er ikke i humør til og hjelpe.. kjæreste på jobb, ingen av gutta her for øyeblikket.. så mor steppet inn igår, og idag luftet jeg forran med kjæresten.. Så det ordnet seg :D

 

Da var den nede på 4hjul, og mer snø..:D Er den ikke lav? Og den skal bli enda lavere:hello:

probe_4hjul%20(kopia).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Min er sprekere enn min brors omega 2.5 V6 -95,

 

Min bror ,dette har vi vel bevist to ganger haha tatt i drag race og jeg har toppfart på ca. 240km har hatt den i 238km på film tilog med. din bil er satt opp til 220km på speedometret og klarer runt det. men derimot nazistålet mitt ruller forterre ja..så trekk tilbake..hehe rust over alt tror du ikke jeg har lest igjen alle de slibrige komentarene???

 

vilken rust????husk jeg har tatt alt rust nå :)

 

OG ps jeg kunne godt ha pumpet for deg :) hehe nå har du vel luft i hele systemet :)det går an og spøre meg og råd og tips vettu jeg er din bror og er utdannet til dette

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja.... :rolleyes: Jeg sovnet vel før vi hadde greid og komme oss over 200km/t med opelen da vi kjørte nedover i sverige :fingers:

 

Skal få på noe skikkelig dekk så får vi se om jeg får bedre feste :titties: Hvordan dim var det på dine nye dekk igjen? Skal få tjent om noe penger nå også blir det skikkelig sommer dekk skikkelig sommer felger :naaaws

 

Falsk alarm om olje lekasjen, det er 'main sealing' ved kammen regner jeg med dryppa litt da bilen stod i skikkelig vinkel på bukker.

 

liten update: Vehical monitor reparert...

 

probe_display.jpg

 

probe-kontroll-display4.jpg

 

vehical-monitor_ok.jpg

 

Ting som skjer videre nå er helt ombygding av lyden, alt skal skiftes på og nye ting skal inn, men tar en liten pause nå. Har mer bilder og slikt som jeg allerede har gjordt det kommmer iløpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vinterhjul med 195/65..hehe..men men..omegan er ingen sportsbil. det er jo din konstruert for:)haha..

 

men bra du har fått jobb endelig kansje du har penger til litt felger og dekk slik som jeg har :)

 

blir bra dettta :) lykke til videre. Ps kast ut de fæle orginal stolene og få in noen sportstoler.kjøp deg pop off.større turbo???

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IHI Turboen holder i massevis, og den er både olje og vann kjølt... Hvis jeg skulle gjordt noe oppgraderinger så ville jeg ha installert en turbo trykk regulator, og etter 12psi må jeg oppgradere chippen for og ikke få fuel cut... så da blir det vel zombie chip som er løsningen eller datasprut. Men det kommer ikke med det første :op dump ventil hadde vært litt artig, er ikke alle som vet at jeg kjører med snurre lada Probe :drive2

 

Girkassa har det mye deiligere nå :D

 

probe_girolje.jpg

ATF olje, på en MTX;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med setet for at jeg skal kunne få jobbe friere

cc_dash.jpg

Øverst i bildet er cruise control 'hjernen' som jeg måtte også feilsøke og som var ok

cc_amplifier_web.jpg

Og da måtte jeg bare av med dashen for og kontrollere cruise control armen, og koblingene.. og der satt feilen.. fikk ordnet det opp og koblet det på igjen..

instrumenthus-demontering2.jpg

 

Skulle gjerne hatt det bildet av ferdig montert og aktivert, men blir for mørkt det nå, det eneste man ser er ON lampa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår