Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har i dag revet opp listene ved dørene, fått opp gulv teppet. Og fikk lagt signal kablene og strømledingen ordenlig. Godt å bli ferdig med dette, 8minus mens jeg holdt på.. Testet anlegget og basskasse bare veldig fort også, men ut må det da det nye gulvet er klart!

 

Noen meninger om jeg skal spraye lyd-isolerings sprayen på interiør panelene mine, eller rett på karrosset? Jeg tenker på og ta det på interiøret. Altså på innsiden så man ikke ser det da selvfølgelig doh

Noen innspill i dette hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått satt sammen store deler av midt-konsolen og dash! Satt inn noen høytalere bak, som jeg fant ut at ikke passer da jeg fikk på panelet. Det var en nedtur...

 

Der det ikke er plass lager man plass :rolleyes:

Neida, men ingen mulighet til å kutte i noe plastikk eller lignende i panelet?

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det ikke er plass lager man plass :rolleyes:

Neida, men ingen mulighet til å kutte i noe plastikk eller lignende i panelet?

 

Tror jeg ikke skal gjøre noe med panelene, men ramma/festene til høytalerne skal kunne ordnes! Prøve å lage til en ny som får høytalern til å sitte litt dypere! Ellers så får jeg bare riktige høytalere ditt. Litt kjipt at jeg kjøpte feil chicken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha din snik.. snakka med dama di her om dagen da:p

 

Får se åssen dette går;) Du får gjerne komme med ideer på hvordan ting kan gjøres.

 

 

Hehe driver du å flørter med beiben min nå........ notin

 

Du får ta deg en tur innom når vi får åpne i langhus....så får se om jeg får noe gode ideer..:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av dashbordet med den nye pioneer spilleren:

 

Før:

probe_spiller1.jpg

 

Jobbing:

probe_konsol1.jpg

 

Mer jobbing:

midt_konsol.jpg

 

Ferdig:

probe_ramme5.jpg

 

Og det skal være vist at det er ingen enkel jobb å skifte spiller i bilen!

 

Nå framover har jeg faktisk tenkt å vurdere lakking av interiør deler, ettersom jeg har sett endel drit tøffe bilder her på forumet. Men vet ikke om jeg tørr:p Men ble ikke fornøyd med ramma rundt spillern som fulgte med, det kommer neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Begynte å jobbe litt på en ramme til spilleren som skulle passe bedre inn i bilen.

 

Med litt "sveising" av plast, pussing med sandpapir og maling, så ble det som jeg hadde tenkt meg. Men skulle nok ha brukt noe sparkel, tror det hadde vært lettere, med gikk greit. Tåler nok mer nå enn vis jeg hadde brukt litt sparkel

probe_maler.jpg

 

probe_ramme1.jpg

 

Ble litt skeiv under varmen, men det er rettet opp :D

 

probe_ramme4.jpg

Jeg likte resultatet, men skal vurdere om fargen svart :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å bytt strekkbolter når du skal få nytt topp pakning da. :) Det er sant at dette er en VELDIG slitesterk motor. (Det er jo mazda) Og jeg mener på at du har rett med det at dette er ett MX5 karosseri. Var en veldig pen bil. :) Er det lov å spør hvor mye du måtte ut med for den? :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å bytt strekkbolter når du skal få nytt topp pakning da. :) Det er sant at dette er en VELDIG slitesterk motor. (Det er jo mazda) Og jeg mener på at du har rett med det at dette er ett MX5 karosseri. Var en veldig pen bil. :) Er det lov å spør hvor mye du måtte ut med for den? :)

 

Forhandler skulle ha 85, fikk den for 73'000. Med en km.stand på 97.000km :) Han hadde reklamert på annonsen at det var mazda motor som varer nesten evig, hehe..forhandlere ugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår