Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

sier noe der, har noen bilder.. men mangel på pc utstyr, kamera og tid gjør sitt til at det tar tid:) Nå er sommern her, så da går ting fortere;)

 

Har forresten 'kromma' orginal potta med nice sølvfarge.. fant ut at det stod 'super turbo' på lyd-dempern da jeg tok den opp på bukken, hehe er fin mørk bromming i den ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo strøken ut der, men vi vil ha mere pics :D De hvite stripene var "for dagen" ?

 

Kom på en ting som er kult på biler med vippelykter elno, slik at de bare reiser seg med 5-7 cm isteden for helt opp.

En fra Kongsvinger som har det på sin 200sx.. BILDE

MUlig å få slik til probe? Hadde vært uber.. thumpsup

 

EDIT: Et BILDE til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

På tide med en update da, må nok skuffe dere har nok ikke gjordt noe særlig merkbart, jobbet endel med lakken for og få den skikkelig fin, og driver og rydder og pynter i motorn!

 

Kaz: Ja, hadde vært tøft og fått dette til, men jeg finner aldri noe koblings skjema som jeg kan se etter så vet jeg sånn ca hvordan det skal gjøres, lest noe om det men finner aldri nok så jeg får gjordt det selv. Noen som vet hvordan dette gjøres, så kan dere skrive en lang og detaljert beskrivelse her :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

brembo.jpg

 

Endelig er bremsene her, og på tide med en liten update :hello:

 

probe_garasjen1.jpg

Slik har Proben stått siden saltet kom på veien... men det er den vel kanskje glad for og!

Overhaler hjul-lagerne:

hjul-lager1.jpg

 

Flere bilder:

probe_st%f8vdeksel.jpg

probe_brembo1.jpg

 

Og nå er kalipperne til lakkering, kommer vel bilder av de straks de er ferdige:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville jeg anbefalt:) Piffer nok opp bilen din! Husk at det finnes andre farger en rød, det er kanskje litt brukt opp.. men jeg har rød bil da, så valgte det:) Skal ta forran de forran også.. Du får kjøpt egen lakk for kalipperne, thorshov her i ski har feks, så da har dem sikkert på flere bil butikker. Hørte at det var veldig billig for samma flaska på biltema på alna, billigere og større boks faktisk.

 

Ikveld har jeg vært på verkstedet og presset hjul-lager og litt sånt, så takk til Tverrli Sveise Service i Ski får lån av verkstedet. Snart er bilen på hjul!

 

probe_presse.jpg

 

den pressa greier 60-70tonn. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår