Ascona Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 http://Http://grombil.no/bb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Bare en komentar til noe jeg ikke helt forstod.. "sikerhet i forsete"... Sjekking av *krempt*... LYS?`?? Altså, misforstå meg rett, jeg har lysene i orden, men med mindre dette er nattekjøring, så høres den litt rar ut... Menmen, stiller opp jeg, med lys og ny bremseveske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Robert Bare en komentar til noe jeg ikke helt forstod.. "sikerhet i forsete"... Sjekking av *krempt*... LYS?`?? Altså, misforstå meg rett, jeg har lysene i orden, men med mindre dette er nattekjøring, så høres den litt rar ut... Menmen, stiller opp jeg, med lys og ny bremseveske :) Vi har flere lys enn kjørelys, men det er også påbudt med disse.. Vi nekter alle som ikke har på lovlige kjørelys å kjøre. Det skal også være blinklys som er i orden (for å signalisere om forbikjøring), varselblink for å signalisere om fare, og bremselys for å signalisere om at man bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Og selvsagt.. HUSK HJELM! Minimumskrav er halvhjelm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Ascona Vi har flere lys enn kjørelys, men det er også påbudt med disse.. Vi nekter alle som ikke har på lovlige kjørelys å kjøre. Det skal også være blinklys som er i orden (for å signalisere om forbikjøring), varselblink for å signalisere om fare, og bremselys for å signalisere om at man bremser. Ja, tenkte bare på kjørelys i farten jeg :) Seff må disse lysene som du nevner være i orden. Hva med sotete baklykter (dekker refleks, blinklys og tåpelys).. gjør det noe om jeg stiller med det? Trenger ikke 4 punkt seler sant? Er det "koketest" dere tar på bremsevæske? Du sier 350 for åkjøre og ikke ingangsbillet.. Hva vil det si? Må jeg kjøpe ingangsbilett i tilleg?? HVa koser ingangsbilett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Robert Du sier 350 for åkjøre og ikke ingangsbillet.. Hva vil det si? Må jeg kjøpe ingangsbilett i tilleg?? HVa koser ingangsbilett? Om du ikke skal kjøre så trenger du ikke betale noe. Skal du kjøre betaler du 350 kr på forhånd. Om du ikke betaler på forhånd koster det deg 400kr. Ergo, det er gratis for tilskuere og koster 350/400kr om du skal kjøre på banen. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 ja kansje man må stikke innom en tur dah... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 høres bra ut.. kommer vel en tur da... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 sålenge bilen går er jeg sikkert med på detta.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Ja regner med at æ kommer uten bil. trur ikke den er ferdig til dah:( Håper det kommer noen grommvogner. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 jeg kommer nok. men en eller annen form for bil. 100nx ? 200sx ?Saab V4 ?? det får tiden vise. men på banen skal jeg ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Høres veldig bra ut dette. Alle treffene på rudskogen til NTB/Simen har vært knall bra!!! Eneste treffene jeg "tør" å kjøre på. Få biler på banen, og folk kjører som, ja, folk.... ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Originally posted by Henrik H Høres veldig bra ut dette. Alle treffene på rudskogen til NTB/Simen har vært knall bra!!! Eneste treffene jeg "tør" å kjøre på. Få biler på banen, og folk kjører som, ja, folk.... ;) Denne gangen skal det bli enda bedre organisert, vi har store planer for dette arrangementet, og det SKAL bli bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 kommer jg om bilen er sammensatt igjen! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Noen som har peil på hvordan det funker med forsikring eller? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg