Gå til innhold

Bil på Bane (BB), sesongen 2003

Ranger emnet


Ascona

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Robert

Bare en komentar til noe jeg ikke helt forstod..

 

"sikerhet i forsete"... Sjekking av *krempt*... LYS?`?? Altså, misforstå meg rett, jeg har lysene i orden, men med mindre dette er nattekjøring, så høres den litt rar ut... Menmen, stiller opp jeg, med lys og ny bremseveske :)

 

Vi har flere lys enn kjørelys, men det er også påbudt med disse.. Vi nekter alle som ikke har på lovlige kjørelys å kjøre.

 

Det skal også være blinklys som er i orden (for å signalisere om forbikjøring), varselblink for å signalisere om fare, og bremselys for å signalisere om at man bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Vi har flere lys enn kjørelys, men det er også påbudt med disse.. Vi nekter alle som ikke har på lovlige kjørelys å kjøre.

 

Det skal også være blinklys som er i orden (for å signalisere om forbikjøring), varselblink for å signalisere om fare, og bremselys for å signalisere om at man bremser.

 

 

Ja, tenkte bare på kjørelys i farten jeg :) Seff må disse lysene som du nevner være i orden.

 

Hva med sotete baklykter (dekker refleks, blinklys og tåpelys).. gjør det noe om jeg stiller med det?

 

Trenger ikke 4 punkt seler sant? Er det "koketest" dere tar på bremsevæske? Du sier 350 for åkjøre og ikke ingangsbillet.. Hva vil det si? Må jeg kjøpe ingangsbilett i tilleg?? HVa koser ingangsbilett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Du sier 350 for åkjøre og ikke ingangsbillet.. Hva vil det si? Må jeg kjøpe ingangsbilett i tilleg?? HVa koser ingangsbilett?

 

Om du ikke skal kjøre så trenger du ikke betale noe.

Skal du kjøre betaler du 350 kr på forhånd.

Om du ikke betaler på forhånd koster det deg 400kr.

 

Ergo, det er gratis for tilskuere og koster 350/400kr om du skal kjøre på banen.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Høres veldig bra ut dette. Alle treffene på rudskogen til NTB/Simen har vært knall bra!!! Eneste treffene jeg "tør" å kjøre på. Få biler på banen, og folk kjører som, ja, folk.... ;)

 

Denne gangen skal det bli enda bedre organisert, vi har store planer for dette arrangementet, og det SKAL bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår