mfafa Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hadde det vært mulig å begrense linjeantall i signatur? Tenkte det ville være et godt forslag da jeg blir litt til tider når jeg leser tråder hvor 80% av innholdet er hvilke biler brukerne tidligere har hatt. Noen av dem har så stort behov for å fortelle at de har hatt ørten gamle kjedelige vanlige biler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Enig at det burde vært en liten begrensning på dette, riktignok bør den ikke være av det ekstreme slaget. Men trådstarter er inne på noe. Max 10 linjer eller no... Jeg har sett et par ekstreme eksempler... notin Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Max 10 linjer eller no... Eller 5? Har du så mye å si i signaturen kan du vel ha en link der? Så kan de som er intressert lese den? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det de burde inneholde er: -Hvilken bil har de nå -Nettside med noe bilting -Kanskje et morro "slagord" Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Burde det ikke inføres regler på dette som kanskje nevnes i retningslinjer for forumet.. trodde dette var normer som var utbredt blant de fleste norske forum, å ha en diskre signatur som ikke er 20x lengre enn posten :P burde være noe med at den kan være max 5 til 10 linjer, liten skrift.. inneholde kun det nødvendigste! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Max 4 linjer syns jeg burde holdet. Mer en nok plass til å lire av seg nåværende bil pluss en link til en side med mer info om de vil. Dessuten kan folk lese profilen til hverandre om de har spesielle interesser. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 går det ikke å deaktivere visning av signaturer da ? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er noen som absolutt skal ha alle sine x-biler i signaturen.Det blir for dumt.Sett regler for max signaturlengde. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er enkelt å overholde hvis den regelen blir innført og forummedlemene påtar seg litt gestapomentalitet og angir de som har for stor signatur. Regner med de fleste rydder opp i dette når de får beskjed fra admins. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hei. Mener det ser teit ut å ha alle x-biler i signaturen, etc... Men å kjeppjage de som har det blir bare dumt. Hvis de ønsker å ha det så versågod. Den dagen Jeg synes dette er ett problem for Meg, så stikker jeg innom kontrollpanelet mitt, og velger bort "vis signatur". Problem løst ! Er dette en mulig løsning for dere som ikke liker lange signaturer? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Nei. Det blir for dumt at vi med litt nettvett må deaktivere signaturer for å slippe unna de upassende signaturene til noen brukere. Det er tross alt en del signaturer som er informative/nyttige/morsomme som vi da må gå glipp av bare pga. manglende reglement for signaturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg synes ikke at de har lange signaturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 burde være regler ja......5-8 linjer er passe.......men bare lurer.....synes dere min sign. er for lang? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 burde være regler ja......5-8 linjer er passe.......men bare lurer.....synes dere min sign. er for lang? er jo litt mer enn 5-8 linjer da doh Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 burde være regler ja......5-8 linjer er passe.......men bare lurer.....synes dere min sign. er for lang? Din signatur er litt lang vil jeg si.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg