gofle2 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 steike d.. blir bra dette... kommer kanskje en tur ut i uka å tar en titt... skal til kent-robert... å hente noen seter... sikkert dine seter... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hehe... Såpass som må til.Men dette ser jo flott ut dette :) Lenge til update? Legger inn bilder ettersom prosjektet går:) Skal legge ut noen bilder av deler jeg. Samco slanger til kjølesystemet: [/img] Div. deler: [/img] Stolene, disse skal byttes og er dermed til salgs: [/img] Speilene er ekte karbon og ikkje lookalike juggel (skruene i enden av innfestningen er tyngre enn selve speilhuset:)) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 steike d.. blir bra dette... kommer kanskje en tur ut i uka å tar en titt... skal til kent-robert... å hente noen seter... sikkert dine seter... Ja, kjempegreier, bare å svinge innom det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvor fikk du tak i de samco kjøle slangene? å hva kosta det? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 trenger vel kansje ikke å si dette, men du er klar over at du aldri får lovlig registrert bilen din som en II'er VR6? Ikke sjangs i dette stygge land desverre! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Skinn-dørsider passer vel ikke helt synes jeg, bytte de mot alu.plater? ;) Ser ut som et bra prosjekt. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 trenger vel kansje ikke å si dette, men du er klar over at du aldri får lovlig registrert bilen din som en II'er VR6? Ikke sjangs i dette stygge land desverre! Jo det gjør du. Er flere som er godkjent med det. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har hørt mye frem og tilbake, men vet iallefall at det skal være mulig å få den godkjent hos TÜV i Tyskland, noe som medfører at bilen _må_ bli godkjent i Norge. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvor fikk du tak i de samco kjøle slangene? å hva kosta det? http.http://www.kollevold.no har mye snacks, svinepris til ca 3800,- Men trur resultatet blir verdt prisen:) (åso tåler de jo mye mer trykk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 trenger vel kansje ikke å si dette, men du er klar over at du aldri får lovlig registrert bilen din som en II'er VR6? Ikke sjangs i dette stygge land desverre! Vet om flere som er godkjent, og vil prøve i norge, men som KaldBlod skriver er det fullt mulig og godkjenne i tyskland. Og backup-planen min er en "ferietur" til TUV i tyskland. Har fått en antydning på at dette vil koste 20.000 + reise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Skinn-dørsider passer vel ikke helt synes jeg, bytte de mot alu.plater? ;) Ser ut som et bra prosjekt. :) Vet ikkje helt enda, syns de fungerte bra før jeg ribba bilen, men vi får se når den er blitt slik den skal. PS: hørte jeg noen si at skinntrekk i golf 2 er sjelden vare og at noen aluplater kan skaffes hvor som helst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Vet ikkje helt enda, syns de fungerte bra før jeg ribba bilen, men vi får se når den er blitt slik den skal.PS: hørte jeg noen si at skinntrekk i golf 2 er sjelden vare og at noen aluplater kan skaffes hvor som helst? Nettopp :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hehe... Godt du velger det som du syns er best ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jo, jo men til lettvektsracer, så ser brushede alu plater i dørene pokkeren så rått ut !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Lexuslykter :( Ellers konge prosjekt! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg