Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei.

 

Hvor mye skal du ha for OMP stolene dine?

 

Dan Stamnes, det er da blitt gjort før her i landet? så hvorfor skal det ikke gå denne gang?

 

Og en 1,9 tdi motor skal da ikke være noe problem og få godkjent det?

Det jeg har sagt til folk er 5500,- +frakt, siden stolene er brukt ca 3mnd og er uten slitasje/skader, vet det er dyrt:( men stolene kostet tross alt 7250 nye, og jeg skal finansiere nye stoler fra OMP.... Gi et bud, men forbeholder meg retten til å takke nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bar skulle si Vr6 i 2 går greit å få godkjent. Bare se her. Detter er riktig nok en jetta men det er jo samma ulla. Detter er bilen til kompisen. Ble vraka 2 dager etter godkjenning. Se på slagvolum i den røde firkanten.

Ahh, kjekt å se et vognkort med slike tall:) Det finnes et lys i enden av veien;) Men motoren som skal i er større enn den der, skal jo opp 100 kubikk og 20 hk i forhold til det vognkortet, får håpe det ikkje skaper trøbbel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, kjekt å se et vognkort med slike tall:) Det finnes et lys i enden av veien;) Men motoren som skal i er større enn den der, skal jo opp 100 kubikk og 20 hk i forhold til det vognkortet, får håpe det ikkje skaper trøbbel!

Skal vel gå greit det. Med tanke på at corrado har like bremser som golf. Så trur nok at det skal gå greit. men du må jo dukumentere i hue og ræva da. Dem skal jo vite at du har brukt riktige deler å ikke juksa

Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel gå greit det. Med tanke på at corrado har like bremser som golf. Så trur nok at det skal gå greit. men du må jo dukumentere i hue og ræva da. Dem skal jo vite at du har brukt riktige deler å ikke juksa

Før eg ska godkjenne den teke eg en tur på Møller og viser bilen der og får dem til å skrive ut et ark med stempel fra Møller der det står at det er brukt korrekte deler. (lar dem gå over delenr og krysskjekker dette mot corrado eller golf 3) I tillegg til dette har eg allerede en go dialog med biltilsynet. (en fra biltilsynet har tilbudt seg og komme og kikke på bilen ang div sveisejobber)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eg ska godkjenne den teke eg en tur på Møller og viser bilen der og får dem til å skrive ut et ark med stempel fra Møller der det står at det er brukt korrekte deler. (lar dem gå over delenr og krysskjekker dette mot corrado eller golf 3) I tillegg til dette har eg allerede en go dialog med biltilsynet. (en fra biltilsynet har tilbudt seg og komme og kikke på bilen ang div sveisejobber)

Jepp det er veien å gå. Spill med åpne kort. Da er dem mye letter å ha med å gjøre.

Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår