Gå til innhold

Hvem kommer på gatebil i år?

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

Blir man svart flagga for og ligge breit? :hvaskjera

 

Da er det ikke vits at jeg kommer.. pga. jeg drar for og ligge breit! :D

 

Mvh

E-K Racing

 

når ble kenneth i den blå 200sx'n svart flagga? han lå bredere en bredest i hele jævla fjord, trim bilen din, så skal du få se at det er brett som er moro.

"not the hunger for the pain, but the pain for stayi'n hungry" :knob:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...

hvordan bil kjører du da? kult og øke standaren der da..

ikke bare rust flak.. men litt bling biler også.. yodude

 

Mvh

E-K Racing

 

Hakke bil jeg... Er "fjortissposter" Fåkke lappen før desember. Bilinteressert + bursdag sent på året = Meget dårlig kombiasjon. Når jeg er der er jeg vel sammen med en e30, sierra eller en golf 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ble kenneth i den blå 200sx'n svart flagga? han lå bredere en bredest i hele jævla fjord, trim bilen din, så skal du få se at det er brett som er moro.

"not the hunger for the pain, but the pain for stayi'n hungry" :knob:

 

Hehe..

det jeg å mente.. det er vell de som ikke kan ligge breit som får svart falgg.. :fingers:

Tro meg, vet at brett er morro! hehe.. men må finne ut hvordan det er på rud også :D

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok på det meste av biltreff som er i år.. Bare biltrangsynte klarer å få fingen ut av ræva å gi meg ny oppkjøring før 30mars(som jeg har fått til nå)..

 

Kommer da cruisende i en 91modell 520i som skal få kjørt seg på bane.. Har planer om ny (turbo)motor, men får se det litt an med pengene...

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme meg på alle Gatebil-show i år... i September skal jeg jo tilogmed kjøre selv (Forhåpentligvis) :D:D (Kjøre til showet altså, ikke på bane. Har vel ikke grom nok bil til det. Er jo også fersk på veien da så jeg tror ikke jeg skal hive meg ut på bane da) :rolleyes:

Da har jeg kanskje GTI 16V i Golfen, hadde vært gøy på bane da... :)

Ellers kjører jeg i et annet vrak siden Golfen ikke er ferdig.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C0bra:

Dette høres supert ut :D Bmw turbo er tøft, drikker benzin men tøft! thumpsup

 

Laaars:

Kunne kjøre på bane er ikke noe man lærer, det er noe man blir født med :D

Skal kjøre på rud for første gang selv på september treffet, ikke noe stress.. skal bli morro.. notin

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C0bra:

Dette høres supert ut :D Bmw turbo er tøft, drikker benzin men tøft! thumpsup

 

Laaars:

Kunne kjøre på bane er ikke noe man lærer, det er noe man blir født med :D

Skal kjøre på rud for første gang selv på september treffet, ikke noe stress.. skal bli morro.. notin

 

Mvh

E-K Racing

 

evt. lære deg å kjøre banen, "øvelseskjøre" noen runder og varme opp, før du smeller i 2'an og ligger bredt..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt. lære deg å kjøre banen, "øvelseskjøre" noen runder og varme opp, før du smeller i 2'an og ligger bredt..

 

Det er vell ikke noe værre og breie på bane enn på vanelig veien? sombrero

 

Må ta noen runder uten og gi på pga. røøva lager i turbon, blir nok tatt på rud hvis ikke før :cocain: ..

tenker på og kjøpe en t3 turbo fra KRB Trading før rud.. vi får sjå.. :rolleyes:

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ikke noe værre og breie på bane enn på vanelig veien? sombrero

 

Må ta noen runder uten og gi på pga. røøva lager i turbon, blir nok tatt på rud hvis ikke før :cocain: ..

tenker på og kjøpe en t3 turbo fra KRB Trading før rud.. vi får sjå.. :rolleyes:

 

Mvh

E-K Racing

 

jeg ler så jeg driter i buksa om jeg hører og ser at lagra i bilen din ryker ass, da konker jeg helt ut å applaudere deg :knob: , så fiks noe ordentlige saker før rud da :D plis..... (er så mange som disser volvo og om dette skulle skje, blir det enda fler :()

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ler så jeg driter i buksa om jeg hører og ser at lagra i bilen din ryker ass, da konker jeg helt ut å applaudere deg :knob: , så fiks noe ordentlige saker før rud da :D plis..... (er så mange som disser volvo og om dette skulle skje, blir det enda fler :()

 

hehe..

om det skjer, kjører jeg inn.. parkerer.. ler av at du har driti i buksene..

Også setter meg inn i 242`n sombrero.. og vinner Nm i breisladd 2005 sep. :fingers: ..

 

hehe.. neida.. men som sakt har jeg ikke testet den enda.. men har en go turbo og venter men tror ikke jeg skal dra på men noe sånt enda.. venter til rekke 6`rn er ferdig... blah skal ikke komme med noe bad shit, kommer med volvo ;)

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår