Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

Det der med forhjulstrekk og bakhjulstrekk er og blir en evig diskusjon.

Jeg er heldigvis kapabel til å frakte meg selv rundt i verden i begge deler.

Fy faan så priviligiert jeg er =)

 

Kjører mye fortere med forhjulstrekk, men mer gøy med bakhjultrekk.

Til dere som mener man må ha håndbrekk for å slædde FWD.

Bare trå bremsa i bunn ved full gass når det understyrer så skal dere få se noe rart :D

Hahahahahaha!!

 

Vær snill....gå ut å prøv!!!(husk å film)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ber dere begge 2 kjøsse meg i ræva så tar jeg meg heller en tur til oslo og har det gøy jeg :) dere blir jeg bare deppa og forbanna av:boxers

 

ha ha ah ! gjør det du! jeg skal ned å sveise ferdig nissanen i natt jeg .. hadde det vært snø her skulle jeg gjerne invitert deg til hadelandsåsen for å kjøre fra deg på 2mil ubebodd rallyvei,!) men her er det mere mulighet for å kjøre skøyter enn bil!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med forhjulstrekk og bakhjulstrekk er og blir en evig diskusjon.

Jeg er heldigvis kapabel til å frakte meg selv rundt i verden i begge deler.

Fy faan så priviligiert jeg er =)

 

Kjører mye fortere med forhjulstrekk, men mer gøy med bakhjultrekk.

Til dere som mener man må ha håndbrekk for å slædde FWD.

Bare trå bremsa i bunn ved full gass når det understyrer så skal dere få se noe rart :D

Hahahahahaha!!

 

Vær snill....gå ut å prøv!!!(husk å film)

 

 

Bruker brekk egentlig bare for et lite napp midt i svingen om jeg mister linja ellers bruker jeg vekta på bilen til å legge opp med venstrebremsing og deretter utnytte G-kreftene.

 

Ellers også bruke brekket for å justere inn 50m før svingen;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha ! KØDDERU!?... har D U kutta ut mercer?! trodde du var sånn hard barka Biring kopi jeg?!.. vel å merke litt mer oppegående enn gan originale biring...

 

jäg e shockad!!

 

Jeg gir dem bort i hopetall og prøver desperat å få vekk den siste, men dama er birng wannabe, bare at her går det i w-124(en opdatert modell av den elskverdige 123`n)

Så det er full krangel i heimen for tida.

Volvon ligger for salg btw.

 

Jeg er da tross alt et menneske.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir dem bort i hopetall og prøver desperat å få vekk den siste, men dama er birng wannabe, bare at her går det i w-124(en opdatert modell av den elskverdige 123`n)

Så det er full krangel i heimen for tida.

Volvon ligger for salg btw.

 

Jeg er da tross alt et menneske.

 

HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!

 

 

DU er en fornuftig kar du Imre! SVÆRT fornuftig!

Du må bare vise litt manndom nå og sette kjerringa på plass så blir den bilen strax borte!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker brekk egentlig bare for et lite napp midt i svingen om jeg mister linja ellers bruker jeg vekta på bilen til å legge opp med venstrebremsing og deretter utnytte G-kreftene.

 

Ellers også bruke brekket for å justere inn 50m før svingen;)

 

Brekket mitt funker ikke, så her går det på ventrebrems og flaks.

 

Går i snøfonna rett som det er men shit shit.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...så har denne tråden også spora av. 90% av alle tråder her ender opp i fwd vs rwd-diskusjoner, virker det som. Det blir litt som å diskutere hva som er finest av blondiner, brunetter og redheads. Man blir ikke enige uansett, alle har sin mening...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...så har denne tråden også spora av. 90% av alle tråder her ender opp i fwd vs rwd-diskusjoner, virker det som. Det blir litt som å diskutere hva som er finest av blondiner, brunetter og redheads. Man blir ikke enige uansett, alle har sin mening...

 

Brunetter er mest sexy og verdt å ta med til mor.. blondiner er den sleazy skittne drømmen å sprute på og ikke fortelle mor om;)

 

Rødtopper er spesielle så dem overlater vi til de perverse

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tar jeg meg heller en tur til oslo og har det gøy jeg :

 

Ta turen innom da..

Har sine fordeler å ha RWD-bil på vinter'n; du klarer faktisk å håndtere kompisenes FWD-biler uten å nappe i brekket annethvert sekund, som dem.. Hadde det skikkelig morro i en Fiesta 1.1 fra noen-og-nitti på den lokale rallyløypa dekket med snø, der jeg svingte halen fra side til side så man nesten skulle tro den skøyv og ikke dro..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir dem bort i hopetall og prøver desperat å få vekk den siste, men dama er birng wannabe, bare at her går det i w-124(en opdatert modell av den elskverdige 123`n)

Så det er full krangel i heimen for tida.

Volvon ligger for salg btw.

 

Jeg er da tross alt et menneske.

 

Nei, ser man det.

 

Skurk/LILLE venn:

W124 er IKKE værdns beste bil, drømmebiln min er IKKE en w124, den er IKKE feilfri (gidder ikke ramse opp alle feil/mangler for dem er det en del av)

 

Har hatt en del problemer med den bilen, men for en idiot som meg så har det faktisk vært greit å ha en problematisk førstebil, for det er grunnen til at jeg klarer å skru litt bil på egenhånd.

 

Og for ikke å være OT, så var det (som nevnt) snakk om førstebilen min, en 85mod Mercedes w124, 230E som jeg fikk som et prosjekt av faren min sommern 2006..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.drft-r.homo.com

 

visste ikke om noen om dette Robert? vanskelig oppvekst hatt?

Trur jeg skjønner nå hvorfor du liker vibrerende plastsaker i forskjellige farger..

 

 

btw, 124 er altfor ny.

Hvor gammel er du egentlig?

Du argumenterer som en 8-åring iallfall...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biring, jeg vill bare takke deg, fra meg og kolegane mine som har fått oss noen gode latterkramper i dag ;)

 

og turboolsen, du burdte ikke snakke om at jeg kjører søppel når jeg tenker tilbake på disse forferdelige 740ine dine.. hoho..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din syke mann! fwd sucks og sånn er det .. ser du bor på øyer. hadde faktisk sex med ei dame oppi der når jeg var på fest på tretten. håper det var dama di;) hehe neida den var litt slem. men kos deg for all del med fwd og turbo og hele pakka. jeg tar helga med et smil og ei kasse kald pils

 

Jeg er rimelig sikker på hvem det var, og selv om jeg er dobbelt så gammel som henne og ingen dame magnet, ville ikke jeg skrytt av å hatt henne, det ville ikke noen andre jeg kjenner heller for den saks skyld ;)

 

Spole rundinger ja, blir ikke det like dumt uansett om det gjøres forover eller bakover.

om det er moro kan du ha den moroa i en tråbil for den saksskyld.

 

Og om du må bruke brekket for å få ut hekken på en fwd, så kan du ikke kjøre bil.

 

Ps 626 er vrak for nærmere et år siden. jeg kjører 929 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår