Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du gjør det ganske tydelig at det ikke er sunt å lage barn med slekt, biring. Jeg har definitivt lest hele tråden. Du får referere til hva jeg skrev som gjorde deg flau. Skulle tro at dette var en normaltilstand for deg.

 

Bare det at du trur jeg legger meg flat for den araberen eller hva det er for noe, sier jo litt om intelligensen din. Du bør vise meg hva du mener, jeg begynte å kommentere om at han sa at 360 var mye bedre enn 240, så tok han opp noe med 123, så da svarte jo jeg på det.. Uff, du gjør meg faktisk flau du!:O

Muligens han ønsker å bli en av gutta på skauen, men det blir han ikke uansett!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at du trur jeg legger meg flat for den araberen eller hva det er for noe, sier jo litt om intelligensen din. Du bør vise meg hva du mener, jeg begynte å kommentere om at han sa at 360 var mye bedre enn 240, så tok han opp noe med 123, så da svarte jo jeg på det.. Uff, du gjør meg faktisk flau du!:O

 

Det er bra. Du bør være flau! Men det er aldri for sent. Selv ikke for deg. Innrøm at verden ikke er sentrert rundt deg og slitne 123'er så har du kommet langt på vei :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw Robert, gratulerer med STOOOOOR populæritet på youtube, du har hatt ca 700 visninger på to år... rånedemonstrasjon fra Notodden har 12-13 000 visninger til sammenlikning...

 

Nå er du filmstjerne blitt! LOL

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei gutten min, vi snakker overklasse med litt høyere mål enn tilbakestående AD/HD kids med plast og klistremerker minus oppholdstillatelse, og 200sx'r med felger som er nedspydd(grønne) som blir ledd av;)

 

Førstebilen, "riskoker"?:

 

IMG_2941b.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i all verden klarer man og ha det gøy i en 626? det lurer jeg på--- tror jeg blir med og ler litt av den jeg også

 

Vel, nå vet jo ikke jeg hva du mener er gøy, bortsett fra å herpe kjøre egenskapene på en bil med vinkelsliper og sveise apparat da.

noe som i og for seg gjør meg bare glad over at du ikke tror det går an å ha det gøy i en 626, da holder du deg jo til å herje i stykker biler som jeg ikke har noe forhold til ;)

 

148hk og 182nm dreiemoment i en lett bil er for meg gøy,uansett hvilken ende bilen trekker i.

med litt overlading på topp smilte jeg enda bredere. savner den bilen fremdeles, selv om jeg kjører bakhjulstrekk i dag.

 

Ps, det går faktisk også an å ha sex i en 626, det er vel noe de fleste av oss er enige i er gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din syke mann! fwd sucks og sånn er det

 

Biring er rene geniet i forhold til han idioten her :) Syns du FWD suger, kan du ikke ratte FWD. Enkelt og greit..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som synes FWD suger.....vel... da kan jeg bare understreke at dere enten går jævlige trangsynte rundt og sutrer over at dere ikke tør å vise dere i en fwd, eller at dere ikke kan kjøre!

 

Jeg har kjørt raskest med FWD på de banene/løypene jeg har kjørt.

Hvorfor? Du kan kjøre MYE! fortere inn mot svingene og ha en helt annen inngangen enn med RWD, samt også ha jevnere fart gjennom svinga.

 

Du taper en del fart ved slædd ut av svingene. men overall kjører du mye fortere med fwd!

Dette har jeg bevist flere ganger på snø til nettop sånne slitere som ikke tør å inrømme det selv som deg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja herregud jeg ser jo at du kan kjøre. men flere kan det ;) ikke bli så sinna da man . har selv aldri prøvd og kombinere svinger i over 100 med 360 noe jeg HAR gjort med flere volvoer. så vet egentlgi ikke hvordan 360 er men tviler vel sterkt på at den er noe bedre sånn sett. men bra vektfordeling for all del...

 

surpomp... det er fredag gå og ta deg en kald pils

 

Overhodet ikke sinna.. bare prøver på en pen måte å fortelle deg at du overhodet ikke er halvparten så skada i huet som jeg når det kommer til grisekjøring på hverken bane eller offentlig vei.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha er det noen som er idiot her så er det vel deg.. du får kose deg med og kjøre fwd for du kan vel sikkert ikke kjøre rwd da vettu . skal spole rundinger rundt deg jeg mens du napper i brekket for harde livet. got biceps trening på høyrearmen da. men bortsett fra det så suger det røv

 

Har begge deler jeg :hello:

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biring:

Det finnes andre biler enn MB w-123.

Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å hatt en fin w-123 300TDT, betyr ikke det at det er verdens beste ræserbil for det da.

Som søndagsbil for å jage vekk den verst fyllesyken rolig og bedagelig med såppas mye støy og vugging at jeg fortsatt greier å holde meg våken.

God koseslæddebil..ja!

Kjøre fort bil...nei.

Da hadde jeg blitt sjøsyk!

 

Face it...de begynner å bli utdatert.

 

DRFT-R:

Du har rett i at volvo 240 er og blir noe av det mest harry som ruller etter veiene.(med hjula parkert laaangt under karosseriet for å sikre tilstrekkelig vingling og gynging)

 

Med litt mods så blir den ikke så ille å kjøre heller..dog ikke spesiellt bra, men helt ok for en fattig 18-åring som vil ha en bil som tåler å mose fortauskanter,lyktestolper,autovern, rullatorer og annet dritt som kan finne på å stå i veien for en fartssyk pubertal 18åring med bilen full av fjortiser og stereoanlegg som drar 120DB uten at man hører hverken diskant, mellomtoner eller hvilken sagn eller musikksjanger det er.

 

Har hatt min tid i både volvo 240 og dieseldrevne mærcer.

Har opdaget at livet handler om mer enn smultringer(dounuts) på våt asfalt.

Nyere og litt påkosta biler er og blir bedre.

 

Jeg er altetende når det gjelder(omtrent), så det blir sikkert noe japanske saker neste gang.

Enten det er snakk om Hiace, hilux eller noe 200SX-greier.

Sikkert en grunn til at rudskogen er full av dem under banesesongen.

gamle volvo 240`r og taterkjelker med stjerne på er utgått på dato og det er på tide å gå videre.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår