Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Biring:

For faan...hva i hællvete har du røyka for noe egentlig?

Er du på vei inn i en alvorlig vinterdepresjon eller noe sånnt.

Jeg er delvis enig i mye av det du sier, men nå går innlegga dine litt mer over i galskap synes jeg.

Hvis du vil snakke med noen som bryr seg så kan du ringe meg: 99111740.

Sammen så takler vi dette Anders.

Jeg skal hjelpe deg og komme gjennom denne vinteren, men da må du komme litt mer ned på jorda igjen!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norges beste bilsmak i Bø-området, kjenner du Vegard Bjervamoen eller Einar Kåsastul forresten?

 

:D

 

Jeg holder med biring. Det finnes ikke noe mer grommere en en 123 turbo diesel eller volvo 240d6 turbo diesel.

 

Eller en 260C som jeg ser bak der :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biring:

For faan...hva i hællvete har du røyka for noe egentlig?

Er du på vei inn i en alvorlig vinterdepresjon eller noe sånnt.

Jeg er delvis enig i mye av det du sier, men nå går innlegga dine litt mer over i galskap synes jeg.

Hvis du vil snakke med noen som bryr seg så kan du ringe meg: 99111740.

Sammen så takler vi dette Anders.

Jeg skal hjelpe deg og komme gjennom denne vinteren, men da må du komme litt mer ned på jorda igjen!

 

 

LOL, jeg ringer snåsamannen LENGE før deg!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

 

 

 

Eller en 260C som jeg ser bak der :)

 

 

Eirik

 

datsun dieseler/nissan laurel med LD28 med ettermontert turbo er genialt! Det gikk mye gromme slike i Bø fram til midt i 2007 i hvertfall.

 

Men som jeg hadde tenkt til tidligere, å ti stille i denna tråden før Nytern og Skurk dukket opp, melder jeg herved pass mtp flere innlegg her!

 

harre

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg skal bli prest nå... så er nok ingen pensjonistbrakke, når jeg ser hvilken bilen du nytern kjører, kan jeg ikke føle meg mindre truffet, laaars har i hvertfall hatt en ordentlig bil(cosworth) men det hadde jeg bare kjørt meg i hjel med, så jeg kjøpte heller en 00' w210, det er også den jeg bruker daglig og bader i saltet slik at gullbarna mine står tørt lagret til solen titter fram til våren:)

 

Ellers imponerer bilparken dere har i nicket meg fint lite i hvertfall, e30 m3 er en av de styggeste bwmene, men greie motorer(ja jeg har kjørt det) selv om BMW glemte å montere et par sylindre på dem.

 

Men hvis vi ser på e38, e23,e24,e9,e3,e28, DER har ekte bmw:)

 

Haha, du driter deg så saftig ut akkurat nå! Hvem har anbefalt E39 i SAMTLIGE tråder der folk leter etter bil i 100k klassa i vinter? Er ikke det deg tro? Sopp altså.. Ikke bare er du fjern, du har selektiv hukommelse og:klovn:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

combo 1.4i er jo rimelig mye heftigere, for ikke å snakke om "statusslødda" di av typ e39. LOL, var det ikke du som skrøyt av at du dro audier med den da?

 

Selvfølgelig drar jeg endel Audier med kebabkjerra mi, kan dog ikke huske at jeg har skrytt på meg dette noe sted. Hadde vært litt nedtur å bli frakjørt av en A4 med 1.6l strikkmotor. Men det vet vel du alt om, mr dieseldråg?:race

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja, endelig fornuftige folk her!:) d24 er grisegromt. Det var ikke sjokk at du var fra Lunde(norges beste bilsmak i Bø-området, kjenner du Vegard Bjervamoen eller Einar Kåsastul forresten?

 

haha.. se taterne rotter seg sammen!

 

fått deg ny venn eller nå biring!?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220C eller 260C som står bak der? Din bil?

 

Haha, du driter deg så saftig ut akkurat nå! Hvem har anbefalt E39 i SAMTLIGE tråder der folk leter etter bil i 100k klassa i vinter? Er ikke det deg tro? Sopp altså.. Ikke bare er du fjern, du har selektiv hukommelse og:klovn:

 

Noen som IKKE hørte Tenke Sjæl da de var små iallfall.. Vel Biring, da skal jeg gi deg en bit av elementær kunnskap:

"Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa"

 

Vanskelig den der skjønner jeg :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ! enig! seriøst! se på gutta! tror du de noen gang har sitti på noe sprekere enn 450HK's by- buss?

 

:word_ms trur enkelte folk burte komme seg litt ut av skoghytta si og oppleve litt mere før dem snakker tull :P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår