Gå til innhold

"bygger" du bilen din selv??

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passat 32b er ikke akuratt no "perle" når det gjeld styling.

Har ikke funnet noe annet en emblem fri grill og grillist.. men grill lista var stygg og jeg har tenkt og lage netting grill :)

 

Uansett, bilen har blitt litt finere på det året jeg har hatt den, og mere skal bli.. selv om jeg er lysten på anna bil som det er lettere og få tak i "stash" til :)

post-1198-13804851025788_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan Bluebird 2,0LX:

 

Fjernet midtre potte på eksos, byttet ut bakre potte med en BMW midtre potte, 4" tut.

Klistremerketuning i bakruta som gir minst 50 RWHP.

Framme har jeg kræsja vekk grillen for bedre kjøling, knekt støtfangeren og bulka venstre framskjerm for få få bedre downforce!!! :D

Inni har jeg bytta ratt til et drifteratt, og skifta til racing girkule, mansjett og blank ramme rundt, for å forbedre utvekslingen.

Ellers har jeg popanlegg og neonlys under.:D

 

Edit: Jeg glemte selvsagt Hydro Texaco koppen på dashen + en stykk gul wunderbjarne.

 

Bilder etter "modding":

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 

 

Porschen er bare innpakket:

 

6.jpg

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karlsen

 

Du må ikke kvitte deg med Passaten! Har ikke vi snakka om hvor bra den kan bli?! Hehe!

 

Riisen sin passat er EXxxtrem.. hehe

senka over 10 cm.. men uansett.. jeg vil ha min litt lovelig :) gikk gjennom forrige eu kontroll med 1 feil.. da hadde e sotinga på men røska ta stripa i fram ruta, og bytta bak lykter og blinkers foran.

 

Min er senka 4cm med "sikkelige" senke fjører.. men den er jo ikke lav.. hehe dritt bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår