Helios Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hehe....det blir ikke farlig,blir artig det! :DLinda og ei til ska være med å tru je,bare de kjører hennes bil da! :D kjører denne Linda tilfeldigvis en golf 3? kamelonlakkert? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjører denne Linda tilfeldigvis en golf 3? kamelonlakkert? nope.. en svart 2r gti 16v wolfsburg edition Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Skal vel sikkert ned til Bug Run i år også! Men vet ikke helt hvem bil jeg kommer til å bruke i år!? Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Skal vel sikkert ned til Bug Run i år også! Men vet ikke helt hvem bil jeg kommer til å bruke i år!? så lenge det er vag så er vi glad i deg uansett :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Mitt 14. Bug Run i år sombrero Marbel har reservert førsteretten på passasjerstolen i Bad'roc Så får vi se om de to kvinnene i hans liv klarer å slippe ham avgårde... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Mitt 8. besøk blir det i år. Må bare finne noen som kan kjøre den ene bilen min nedover først..... Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det er vel det minste problemet da Bård.. Kan kjøre jeg, eller så kan vi ta\n på henger etter Rs2`n... :D Bare Tommy blir ferdig med den snart... Hadde jo turbo-ras her om dagen.. angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Blir jomfru tur for min del. Aner ikke hva jeg kan vente meg men gleder meg stort. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det er vel det minste problemet da Bård..Kan kjøre jeg, eller så kan vi ta\n på henger etter Rs2`n... :D Bare Tommy blir ferdig med den snart... Hadde jo turbo-ras her om dagen.. angry Hehehe.. og om RS2`n punkterer så står det ei gammal boble på hengern med 4 stk reservehjul......... thumpsup Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ikkesant... Må jo tenke litt taktisk og... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Må si jeg gleder meg stort til dette.. Vi er 11 stk påmeldt akkurat nå,og det kommer vel flere etterhvert håper jeg. Jeg blir vel den eneste som blir å kjøre fra Trøndelagen,og hvis jeg ikke får med meg kartleser,kan det bli en lang tur,hehe.. Vi får møtes på vegen en eller annen plass,så vi jeg får hilst på hele gjengen her.. Det blir kolonnekjøring nedover ikke sant? Da var det bare å finne seg bil før juni-måned da,hehe.. Kan bli hektisk,men håper det går. Og husk,ser dere Rallye eller fint holdt G60 til salgs,så send meg en PM,eller mail,eller hva dere foretrekker. Gleder meg til å treffe folka,og se på masse nydelige VW's .. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Langt fra umulig at jeg tar meg turen med bayen, om den ikke ligger helt i deler.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Kanskje jeg blir med jeg og, hvis jeg får skyss og fri fra jobben... Me får sjå. Var knall i fjor i alle fall :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Jeg skal være med. Litt usikkert om jeg sitter på med typen eller om vi kjører hver vår bil. Tror nok det blir det siste, siden vi begge har lyst til å vise fram bilene våre. Og OM vi kjører hver vår bil så har jeg plass til en eller to stykker. EDIT: da har det seg sånn at jeg har eksamen den 10. juni. så jeg må uansett kjøre egen bil nedover, siden kolonna deres går ( ettersom jeg har forstått ) kl. 8 om morran. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drkaos Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har iaffal lyst nedover, men blir for tidlig å garantere noe enda. Ligger foran skjema på bobla, så dersom alt klaffer med sommerjobb, eksamener og mekanisk blir det kanskje tur på meg. Mulig jeg slår meg sammen med Anne siden jeg trolig må jobbe fredagen uansett. Da er det jo fint om gutta holder av plass. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg