Gå til innhold

Gamle Bilspill

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

eh!! Laste ned!!, ser ikke ut til å være helt sånn som jeg har drømt men..

 

Edit: Var en god start det der. kunne hatt litt bedre grafikk, lyd hadde vært gøy, så får jeg ikke kjørt road race!? Ser ut som at det er under utvikling, takk for linken.

 

 

About

 

--------------------------------------------------------------------------------

Street Rod 3 is a free sequel to the classic racing games Street Rod & Street Rod 2. It is currently being developed by a small group of programmers, artists, etc. who are working on it in their spare time. As it stands now, development has reached a near standstill since our only programmer is busy with other obligations. We are planning to mkae the game open source so that development can continue, but there is still some work that needs to be done to prepare the code (ie separating code dealing with Auxiliary Software's proprietary 3d format). If you know C/C++ and think you can help, please contact JasonB. Please note that at this time, we cannot provide even a guess on a release date, so please don't bother asking.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

About

 

--------------------------------------------------------------------------------

Street Rod 3 is a free sequel to the classic racing games Street Rod & Street Rod 2. It is currently being developed by a small group of programmers, artists, etc. who are working on it in their spare time. As it stands now, development has reached a near standstill since our only programmer is busy with other obligations. We are planning to mkae the game open source so that development can continue, but there is still some work that needs to be done to prepare the code (ie separating code dealing with Auxiliary Software's proprietary 3d format). If you know C/C++ and think you can help, please contact JasonB. Please note that at this time, we cannot provide even a guess on a release date, so please don't bother asking.

 

Fant den posten der i forumet, morsomt at noen har begynt å laget streetrod 3, kan hende det blir litt tøft etterhvert.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stunts, street rod, lotus, test drive, er nevnt ja. Jeg husker et annet, et hvor man så bilene ovenfra og man kunne slippe ut olje på veien, og få noe turbo greier tror jeg. Det var sinnsykt artig i multiplayer!

 

Så var det ett spill hvor man satt inni en skikkelig drag-bil, man så eksospottene og slikt. Etterhvert som man kjørte og krasjet så ble motoren mindre(fysisk, man så pottene og slikt forsvinne) tror jeg... Det var masse syke hopp og slikt. Det jeg husker best var uansett at det var laget med bare fargene gult/rødt/oransj. (tror jeg ivertfall) Det var også ganske artig! Skikkelig grom lyd var det også! (med pc speaker =P)

 

Kanskje noen husker hva de het??

 

Offtopic:

Uansett, spillet over alle spill er Dog soldiers eller dog wars eller bare dogs. Husker ikke helt, hehe, men man skulle skyte andre skapninger, eller man kunne sage de ned. Man gikk rundt i noen stooore lokaler, masse ganger. Var også multiplayer med splitscreen.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker et spill der du skulle sette sammen masse deler og få de til p fungere. Kuler som rullet og ting som falt ned og sånn, men husker ikke hva det heter doh

 

The Incredible Machines (TIM) het det

 

MEN er det noen som husker et spill hvor man ser bilene ovenfra og kjører rundt i en by og skal stikke av fra purken og greier, minner om GTA men mye eldre, kunne bare kjøre en rød bil, tror faktisk spillet var spansk også :) men d var fett som fan

 

hvem har vel ikke spilt stunts da :) konge spill

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stunts, street rod, lotus, test drive, er nevnt ja. Jeg husker et annet, et hvor man så bilene ovenfra og man kunne slippe ut olje på veien, og få noe turbo greier tror jeg. Det var sinnsykt artig i multiplayer!

 

ss.jpg

Super Sprint

 

Så var det ett spill hvor man satt inni en skikkelig drag-bil, man så eksospottene og slikt. Etterhvert som man kjørte og krasjet så ble motoren mindre(fysisk, man så pottene og slikt forsvinne) tror jeg... Det var masse syke hopp og slikt. Det jeg husker best var uansett at det var laget med bare fargene gult/rødt/oransj. (tror jeg ivertfall) Det var også ganske artig! Skikkelig grom lyd var det også! (med pc speaker =P)

 

20_stunt_car_racer.JPG

Stunt Car Racer. Laget av geoff crammond, som senere lagde Grand Prix 1-4

 

EDIT: Her kan du laste ned stunts. Lovlig.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle SportsCarGT lever fortsatt på nettet. Grenseløst modifisert, mer enn tohundre baner og flere tusen biler. Her finnes alt fra 1920-30 formel-biler, trucks,Trabanter,Lada-cup,div.Nascar,FIAGT,historic & nyare T/A-heat,rallybiler,musclecars,dragracers,div.Le-Mans årganger m.m. Og alt fra Pikes Peak til Indianapolis, Nurnbergring til Rudskogen.

 

En bra plass å starte er hos denne Nederlendern; her er links til det meste som angår SCGT.

http://www.hallo.ismooi.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=81039

 

 

Blackhole Motorsports har mye downloads, demo inkluded. merk dog at originalspillet er en blek og udramatisk greie, bilene låter som støvsugere osv. Det kreves minimalt med datakunnskap for å oppgradere spillet, alle klarer det.

 

En del av morroa er å editere car-physics, dette gjøres enkelt i dertil egnet editor. Her kan man trimme ubegrenset, akkurat nå bruker jeg den til å prøve ut bakakselutvekslinger på min bil.

1964 Ford Fairlane 500 RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett på bilspillforumet før... men når man sitter på skolen og lurer på hva man skal finne på i IT-timen er det genialt å ha bilspill, men så er jeg litt lei alle de jeg har lastet ned, noen som har noen idé'er? Ferdig med street rod 1, street rod 2, dragraceronline 3, gearhead garage ++. Gleder meg til Street Rod 3 er ferdig, visst nok laget i samarbeid med de som har laget gearhead garage, altså litt mer avansert skruing enn i street rod spillene... det skal bli bra!

 

Off topic:

Noen av dere som spiller midnitechallenge?

Noen som vet hvorfor maskina mi restarter når jeg kjører street legal redline racing?! Er det noen som har spillt det i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår