Gå til innhold

Gamle Bilspill

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er det Noen som husker de Gode gamle Street rod spillene der du skrur, trimmer og kjører race. det er kult spør du meg er det noen som vet om noen flere av denne typen spill til pc. ikke nye men gamle. :D :D :D

 

Street rod :) husker den ja... hadde 1 og 2 før

 

Du har jo Test Drive, ford racing, Viper racing... kommer ikke på flere i farta.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Street rod 1 var kult, men 2ern er faen meg vanskelig. Men fortsatt gøy. Stunts mener jeg er det første skikkelig bilspillet, var litt kvalitet over det egentlig.

 

Har lenge drømt om en Street Rod 3, modent for det nå syns jeg. Med 60 talls muskelbiler!

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eh!! Laste ned!!, ser ikke ut til å være helt sånn som jeg har drømt men..

 

Edit: Var en god start det der. kunne hatt litt bedre grafikk, lyd hadde vært gøy, så får jeg ikke kjørt road race!? Ser ut som at det er under utvikling, takk for linken.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som alltid kjørte formelbilen i Stunts? Husker det var kult å kjøre fort i femte gir gjennom en loop eller oppover en bakke, så fikk klikket bilen og fikk turbofart så lenge du holdt gassen inne!

 

Ellers husker jeg noe som het Lotus. Handlet stort sett om å kjøre om kapp med sportsbil på offentlig vei, hvor en stor del av spillet gikk ut på å unngå krasj med andre bilister og hindre.

 

Hot Rod var på fet...fikk ikke spilt det så mye men. Kult å skru motoren fra hverandre og sette på trimdeler og race! Nerverpirrende når man kjørte for pink slips.. hehehe...

 

Det første Need For Speed var liksom for moderne til å ta med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt mine timer med Stunts ja. Var vel et av de første pc spillene jeg spilte.

 

Er det fortsatt noen som spiller Stunts? Jeg har laget noen baner + at jeg har utvekslet en del baner med kjente og på bbs'er. Så om noen fortsatt spiller kan vi utveksle banene våre.

 

Hva med Stunt Car Racer til Amiga da? Det er jo også drit tøfft. På høyde med Stunts vil jeg si.

 

Hot Rod har jeg ikke spilt så mye, mener å huske kjøringen var vanskelig på dette?

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg spilte et spill der jeg så på annonser i avisen og kjøpte de. Satte de i garasjen og skrudde for så å ha dragrace. Var det Street Rod? Noen som vet hvor jeg kan laste det ned?

 

Det var street Rod...

 

Noeb har det eller vet hvor man kan få tak i det?

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste spillet jeg hadde var pole position på atari. var ikke mulig og kjøre av den ene banen med den eneste bilen som var på spillet.

Godt utviklinga går videre!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår