BLACK.PEARL Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Link Huff da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Herregud... her prioriteres det!!! Når får vi se noe som: VP* vil lure voldtektsmennene Hyppig flytting av voldtektskontroller skal lure voldtektsmennene som tror SMS-varsling gjør dem trygge. Aggressive voldtektsmenn skal tas av flere sivile VP*-biler. *VP = Voldtektspolitiet Men nei, drit i voldtektsmenn, drapsmenn, tyverier, vold og bråk... billistene skal tas uansett. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Laaars Herregud... her prioriteres det!!! Når får vi se noe som: VP* vil lure voldtektsmennene Hyppig flytting av voldtektskontroller skal lure voldtektsmennene som tror SMS-varsling gjør dem trygge. Aggressive voldtektsmenn skal tas av flere sivile VP*-biler. *VP = Voldtektspolitiet Men nei, drit i voldtektsmenn, drapsmenn, tyverier, vold og bråk... billistene skal tas uansett. Jammen nå må du jo huske at billister butter ikke. Og noen må jo betale for de "omtåkede" voldtektsmennene som krever heftige summer for sine månedsopphold i påvente av frigjørelse! Money makes the world go down..... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 var i avhør her for litt siden.. hadde oppført meg litt ille på fylla.. og da sa hun politidamen noe jeg egentlig regna med.. og som jeg hadde veldig lyst å svare på! p-damen: regner ikke med at dette blir noe, vi her i polititet har en del andre viktigere ting å ta oss av enn små saker som dette! jeg: (sier ikke dette, men hadde VEEEELDIG lyst) ja, som å ta en stakkars bilist som kjører 10 over grensa klokka 3 om natten på en åpen mototvei! det som var min sak var dette: hadde ropt og skreke til x dama, klaska til henne i bakhodet (bare i håret.. ikke noen skader) og spytta en jævla kødd i trynet (må sies, slag= husker ikke driten av.. spytt= husker med glede..hehe) jeg kunne få en bot på ca 1000-2000 kr.. ikke noe mere og det var tilsammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by The cowboy var i avhør her for litt siden.. hadde oppført meg litt ille på fylla.. og da sa hun politidamen noe jeg egentlig regna med.. og som jeg hadde veldig lyst å svare på! p-damen: regner ikke med at dette blir noe, vi her i polititet har en del andre viktigere ting å ta oss av enn små saker som dette! jeg: (sier ikke dette, men hadde VEEEELDIG lyst) ja, som å ta en stakkars bilist som kjører 10 over grensa klokka 3 om natten på en åpen mototvei! det som var min sak var dette: hadde ropt og skreke til x dama, klaska til henne i bakhodet (bare i håret.. ikke noen skader) og spytta en jævla kødd i trynet (må sies, slag= husker ikke driten av.. spytt= husker med glede..hehe) jeg kunne få en bot på ca 1000-2000 kr.. ikke noe mere og det var tilsammen! Hadde jeg sett deg hadde du blitt slått ned:rolleyes: ;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Ja, hvorfor ikke slå ned folk i helgene, det er mye billigere en å kjøre bil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bilistene er jo tross alt roten til ALT ONDT i vårt herlig, supersikre land hvor vi ellers ikke har en eneste bekymring som andre har. Her har vi ingen problemer med kriminelt pikkpakk, voldtektsmenn, ransligaer eller hvitsnipps kriminelle... Neida, Norge er et herlig land... :rolleyes: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 ingen som har problemer med kriminelle etniske nordmenn heller.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by wicky124 ingen som har problemer med kriminelle etniske nordmenn heller.. Selvfølgelig... Men hvor mange % av etniske nordmenn er kriminelle i forhold til innvandrerene? Hvor mange % av voldtektene begått i Oslo blir begått av nordmenn? For all del. Har ingenting i mot folk fra andre plasser med andre kulturer\religioner osv. Sålenge de oppfører seg som folk flest her i landet. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by EvenS Selvfølgelig... Men hvor mange % av etniske nordmenn er kriminelle i forhold til innvandrerene? Hvor mange % av voldtektene begått i Oslo blir begått av nordmenn? For all del. Har ingenting i mot folk fra andre plasser med andre kulturer\religioner osv. Sålenge de oppfører seg som folk flest her i landet. forskjellen er vel at det er null incest saker blant innvandrere... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by wicky124 forskjellen er vel at det er null incest saker blant innvandrere... Bra dere har skjønt noe:D *spøk* Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Greit nok at råkjørerne skal tas... Men føler at de begynner i feil ende... De burde vel strengt tatt vært nederst på listen over folk som skulle fjernes? Under udugelige politikere... Jeg syns de bør skjerpe seg. Jeg sier ikke at bøtesatsene for å kjøre for fort er for lave... er heller straff for andre lovbrudd som er ALT for lave... Herregud, du kan jo banke opp naboen din og få lavere straff enn å kjøre på rødt lys! Jeg føler at det er noe alvorlig gale når de driver på slik. Det handler mer om å få penger i kassa enn å ta de virkelig kriminelle. Og det er galt. Veldig galt. Politikerene må snart begynne å tenke i HELT andre baner. For de har nådd bristepunktet til det norske folk når det gjelder bøter og avgifter på bil. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by |Adeel Link Huff da. Stakkars, får du ikke lov til å kjøre så fort du vil? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jammen nå må du jo huske at billister butter ikke. Og noen må jo betale for de "omtåkede" voldtektsmennene som krever heftige summer for sine månedsopphold i påvente av frigjørelse! Money makes the world go down..... Jeg blir mer og mer lei av den norske stat. Frister å kjøpe en skyline, smugle den inn i landet, bare for å kjøre fra politibiler og slik skitt... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg blir mer og mer lei av den norske stat. Frister å kjøpe en skyline, smugle den inn i landet, bare for å kjøre fra politibiler og slik skitt... Hehey! Godt forslag! Skal vi spleise eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg