tenic Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Kor du har kjøpt den søte playboy kanina som du har i bakruta :D :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) På tide med en liten bilde oppdatering kansje ? her viser det at jeg har lakka den svarte stripa på bakdøra og lakka sideblinkersene røde. har også tatt bort streamern. Det siste jeg har gjort er å skifte grill med bare 2 lykter i. Jeg synest de ble finere. Hva synest dere ? Lagde meg en "playboy kanin" en dag jeg kjedet meg også.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 lagde den selv av kvit slik "tape" som du egentlig bruker som streamer;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Nå har jeg fått tak i 90 fangere. Har bare fått montert fremme.. Den mangler gti leppe, men den kommer veldig snart. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg møtte deg på veien isted, bli kvitt den streameren!!!! Jeg bønnfaler deg.. :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Nice,det ble en helt annen bil med 90fanger :p Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg møtte deg på veien isted, bli kvitt den streameren!!!! Jeg bønnfaler deg.. :P Hmm.. hvilken bil kjørte du da ? Får se hva jeg gjør med streameren, den er ganske behaglig å kjøre med når det er sol.. kanskje jeg legger en stripe med mørk sotfilm på innsiden heller.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hvit toer golf.. nothing spesial.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hvit toer golf.. nothing spesial.. aha.. tror jeg så den.. rett før jeg kjørte forbi fotoboksen ca ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du kom såfall fra Sykkylven, rett før fotoboks nr 2 i vestgående retning. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Joda, du fikk viljen din. Streameren røyk, etter en samtale med purken :( måtte også ta av sotinga fremme :( :( :( FAEN!! det ser jo skamm stygt ut! Men har fått på en leppe nede på fangeren fremme. Er ikke sikker på hvilken det er men synest det ser pent ut :D 8 cm klaring på midten ;) Men det er noe som mangler her? Joda.. på med bakfanger også :) Skal sveise igjen denne ganske fort så jeg får clean bakluke :) Den er ikke noe pen på det røde partiet på den, så den skal lakkes opp igjen. Noen som vet fargekode på bilen min? regner med det er en orginal farge siden både bak fanger og front fanger var samme farge å dem kom fra 2 forskjellige biler ? Så ett siste bilde av bilen på en fin vår dag utover Sykkylvs fjorden :) Synest den begynner å se pen ut nå. Mangler bare hjulbuelister og kanal skjørt.. tenkte og bruke g60 skjørt. hvor selger dem slikt ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 blir pen nå, bare å få rivi av sotinga bak også så... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 nei, den skal ikke av, skal sette i sota rutene framme om en måndes tid.. har bare bytta ut rutene nå Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg