Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

kan ikke akk gå og si jeg "skryter" av bilen,greit nok ja,jeg liker den og fargen er pen,det at stylinga og litt div er bygd om er litt spesielt så det at jeg kanskje har nevnt det for noen og de har sagt det videre har kanskje fått det til å høres ut som om jeg skryter av det....

 

Selge,jo ALT er tilsalgs for penger,hatt bilen i litt over 3 år,planen var å selge nå på våren men fikk da "testpilot" anlegget i 6 mnd (og NEI det er ikke for å skryte hvis deet er det du tror),derfor selges den etter at den tiden er gått ut fra dagen jeg mottok anlegget.

 

For meg å er det en helt vanlig Golf III med plastikk,ikke har jeg motor,bremser,skikkelig understell,bur og alt det der. Har ikke hatt behovet for det. Jeg har vært ute etter å bygge/style en bil slik jeg ville ha det og gjøre kanskje noe ikke alle andre har gjort OG JA MED HJELP OG STØTTE FRA ANDRE OG IKKE BARE MEG SELV!! Har t o m fått hjelp fra han jeg kjøpte bilan av med støpinga av frontfangeren,takker han for det og at han er såpass real og behjelpelig. Anlegget kan jeg si som så at selv om det ikke er det peneste og beste så er jeg fornøyd og kan også nevne flere navn. Var vel opp i mot 6-7 personer på meste som hadde en hjelpende hånd inn i bildet.

 

hvor og når var jeg "klysete" egentlig?? hvilken sammenheng?

 

 

 

Folk er bare sjalu for at de ikke har noe i nærheten te pen bil en gang!

 

Jeg har aldri opplevd at du har skryti av bilen og de greiene han stuten påstår.

Du bare forteller vel hva som er gjort med den når folk spør, merker at du liker å fortelle om bilen din, å merker at du liker den. er slik selv!

 

Gi beng i folk som rakker ned over ditt og datt, de hakke en dritt de sku sagt!

 

Det viktigste er at den som har bilen liker den sier nå jeg! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du har, noe du tydeligvis har, så mye imot bilen til rayander og bilen hans, kan du ikke sende han en pm i stedet for å ødelegge denne tråden med all dritten din? Rayander har aldri påstått at han har hverken norges råeste eller peneste bil, men mange har likt den, mange har fotografert den, skrevet om den, filmet den osv.. det er da ikke hans skyld?! imponerende forresten av deg å registrere deg her bare for å bruke 2 poster på å slenge dritt om rayander..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei bilen og deg! Det med våler borte for lengst? Så du skal ikke selge lenger?

Sa ikke at det var din feil at den kom med på div. videor,MEN DU blir så høy i hatten da bilen din er med i slike sammenhenger..

Det er mest oppførselen din som er motbydelig.. klysete og skryter av den 3`er golfen din.. for meg er den en helt vanlig 3`er golf med plastik på..

Minner meg litt om slik plast racer.. Men greit du har lagt mange timer osv i den,det nekter jeg ikke for,men hadde du lagt like mange timer i og ikke være klyste hadde ting blitt bedre!

Og ellers har jeg det bare bra..

Har mye mer jeg vil tilføye,men tar det i små doser for og gni det mest mulig inn i skallen din!

Bare til slutt...

Altså, hvis bilen din er tilogmed langt i fra strøken, da hadde ikke akkurat jeg vært så klysete! Det er tragisk at du gidder å hisse deg opp over noe jeg mener. For har det noe og si da Hvis bilen din er så rå kan det umulig ha noe og si?

jeg vil nå bare komme med en komentar til deg og dine meninger... jeg fatter ikke at du gidder jeg, hvis bilen og han plager deg så utrolig så mye...hvorfor bry deg...???den dritten du slenger kan du vel spare deg for mener nå jeg da... om han vil "skryte" så mye som du mener han gjør...ja så la han nå gjøre det, selvfølgelig er han og det burde han være stolt av bilen sin....å jeg kan vel si det ganske høyt at han "skryter" ikke sånn av bilen sin som du mener... det er en god kamerat av meg og sånn som jeg kjenner han så er han ikke sånn, men for deg som antagelig er 14 år i hodet å ikke fikser at andre liker å drive med bilene sine er det sikkert ikke så greit....det er nok sant det at han ikke har bygd anlegget helt selv,der har jeg julpet til oxo,men da bladet kom å han så det så komenterte han dette selv at det ikke helt stemte.....men vi som har drevet der veit alt selv, å det er nok for oss det!!!!!:))))

 

men lykke til a.... er vel "noe smålig å holde på sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..du "furten" kan vi så et bilde av bilen din? Så skal vi se hvem som har finest bil av deg og Rayander...

 

Til Rayander: Sinnsykt gjennomført bil..all creds til deg..syd jeg ikke fikk sett bilen din"live" på våler:(..

Du er en heldig fyr som har en så fet bil..må bli tungt å selge en sånn bil som du har :pray

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønner jeg:)det var tøft i går ja:) hehe

 

jo takker for i går,det var moro og komme seg litt ut av Hamar og se litt av de andre byene rundt om i mjøsområdet. Artig kjøring innimellom,har noen kule klipp på telefonen som jeg filmet på tur nedover igjen. (sikkert noe av den samme som thamazter har men) vi får samles en gjeng igjen,få med 3000GT`n og diverse andre og lae en liten streetmeet igjen "oppi" der eller litt lengre sørover,men akk nu er det lørdagen som står for tur.

 

Vi får ta på oss og begynne tidlig der og ta i mot folka som kommer,fyre opp en grill el 3 og bare ha det sinnsykt fett!!

:popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sikkert mange andre begynner og bli lei oppførselen din.. Hørte

 

Tror du har misforstått litt her, det er nemlig Vi som er lei av deg, og det er bra gjort, med tanke på din lange karriere her på forumet..

 

 

også at du ble litt furt da du ikke fikk pris på våler.. Var ikke der selv men hørte det av en bekjent.. Så jeg vil bare si voks opp.. slutt og surv.. tenk på andre enn deg selv!

 

Du er klar over at du trår litt i din egen salat her? Høres mer ut som om du er "litt" misunnelig på Raymond...

 

Hilsen en som er LITT lei oppførselen på klysete og skrytete folk!

 

Hvis du fjerner skrytete folk fra den setningen så er det nesten en perfekt beskrivelse av deg selv..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes olaolsen skal slette alle innlegga sine jeg! ingen av dem passer inn i tråden her. vil ikke si at Rayander sryter for mye, enda han har stor grund til å gjøre det!

 

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takker for i går,det var moro og komme seg litt ut av Hamar og se litt av de andre byene rundt om i mjøsområdet. Artig kjøring innimellom,har noen kule klipp på telefonen som jeg filmet på tur nedover igjen. (sikkert noe av den samme som thamazter har men) vi får samles en gjeng igjen,få med 3000GT`n og diverse andre og lae en liten streetmeet igjen "oppi" der eller litt lengre sørover,men akk nu er det lørdagen som står for tur.

 

Vi får ta på oss og begynne tidlig der og ta i mot folka som kommer,fyre opp en grill el 3 og bare ha det sinnsykt fett!!

:popcorn

ja det er jeg 100%klar for jeg ja:))))) hehe:)dette ordner vi:) skal i dag a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takker for i går,det var moro og komme seg litt ut av Hamar og se litt av de andre byene rundt om i mjøsområdet. Artig kjøring innimellom,har noen kule klipp på telefonen som jeg filmet på tur nedover igjen. (sikkert noe av den samme som thamazter har men) vi får samles en gjeng igjen,få med 3000GT`n og diverse andre og lae en liten streetmeet igjen "oppi" der eller litt lengre sørover,men akk nu er det lørdagen som står for tur.

 

Vi får ta på oss og begynne tidlig der og ta i mot folka som kommer,fyre opp en grill el 3 og bare ha det sinnsykt fett!!

:popcorn

ja blir nok ikke siste turen vår nei hehe:) ja det gikk godt unna på turen ja hehe:)))ja vi får få med enda flere neste gang ja:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo og hørt det at du mente du skulle selge golfen når du "ikke kom på topp 15" engang..! Er jo greit at folk reagerer da! Men å komme med sånn dritt er vel ikke akkurat nødvendig..! Heller holde seg til fakta... Bilen er fin den! Og den er jo kamerat med min ;) hehe!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo og hørt det at du mente du skulle selge golfen når du "ikke kom på topp 15" engang..! Er jo greit at folk reagerer da! Men å komme med sånn dritt er vel ikke akkurat nødvendig..! Heller holde seg til fakta... Bilen er fin den! Og den er jo kamerat med min ;) hehe!

 

 

jaggu, kamerat bila og gutta fra kalkutta.. hehehehe

 

 

bilen din er jo heller ikke helt dum da! var pent å se de 2 bilene i garasjen her da din sto lagra her hos meg. spes med begge og like shaeva bakluker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår