Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er herved golfen Pearl Dream ikke lenger min eiendom eller kjøretøy lenger.

Den ble hentet av ei søt jente før i dag som kommer til å få mye glede av den og håper hun kan fortsette og ta vare på den slik at hvis jeg skulle komme til å møte eller se den på veien igjen en gang..

 

skulle vist bygge noe annlegg og greier så de skulle ta kontakt da det var ferdig.

 

 

det kommer til å bli stille på denne tråden utover nå tenker jeg siden det ikke er så mye og oppdatere og vise frem osv...

 

kommer kanskje en ny tråd et eller annet sted på forumet her... eller..?? hmmm

 

 

jaja blir uansett uvant å kikke i garasjen i morgen og se at bilen er borte og at bare mc`n står der.. sukk..

 

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer? Bil salg er av og til et vanskelig valg gutten min,men se fremover.. tenk en dag så får mc`n din selvskap av en annen bil ved sin side i garasjen.. Må vente litt så plutselig skjer det..

 

Så folka som hente bilen din.. i hvertfall bilen de kom i.. Tåjota Avensis! hehe..

 

Lykke til videre med ny bil og neste prosjekt!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hvor la du sicaflexen på får å få best kontakt med underlaget?

 

Langs hele kanalen

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår