Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Har ikke du kobla bagasjeluke åpneren på bryteren til viskeren bak? hvordan unngår du at den følger relle å "popper" flere ganger? og hva har du gjort med spylerveske slangen?

 

Har kobla opp min på viskerbryteren jeg også, for å slippe å legge opp en ekstra knapp. er bare litt irriternde at jeg må ha på tenniga for å få åpnet den!

 

Mvh

 

Stemmer det,har kobla den på bakrute pusser`n. Slangen som går bak i luka har jeg ikke fjernet enda men det tar laaang tid før det kommer væske der,gir jo bare bryteren 2 korte "trykk",på denne måten skrur du simpelt tent av viskeren igjen siden den går på intervall etter et trykk.

Slangen kan du jo evt ta av på pumpa til spylertanken og sette på en "propp" der så det ikke spruter ut i motor rommet. men det har ikke jeg gjort pga ikke hatt tid til det enda.

 

Sant det at det er litt irriterrende å måtte ha på tenninga,men det er jo en grei sikkerhetsløsning da HVIS noen skulle knuse sideruta og stjele noe,så MÅ de å evt knuse bakruta for å få ut ting av bagasjen. Da er det ikke lett å bære ut det anlegget osv som er der.

 

Alt er bare vane sak,jeg tenker ikke over det. Ren og skjær refleks for meg når jeg skal ha opp luka og bare bøye meg inni og vri om nøkkelen på tenningen samt 2 korte (kjappe) trykk på bakrute pussern,deretter skrur jeg av tenningen.

 

enkelt og greit!

 

good luck :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for gode tips. Håper du tar turen til gatebil på rudskogen, så kan vi stelle to barnerumper ved siden av hverandre.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode tips. Håper du tar turen til gatebil på rudskogen, så kan vi stelle to barnerumper ved siden av hverandre.

 

 

planen er jo at jeg skal dit ja. både gatebil og vw audi treffa.

 

slenger ut noen bilder av "ass`n" på bilen,siden jeg igrunn ikke har gjort det etter å ha kjørt med den i noen mnd nå..

 

bryg14.jpg

 

udekor17.jpg

 

 

hvilke baklamper har du og evt lykte lister?? og hvordan har du gjort det med skiltet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk tråden min. "Min hvite fine golf". er ikke hvit lenge til nå da. har akkurat skrapa sammen penger til clenaning av bakluka og hellakkering. men baklyktene skal byttes etterhvert, samme med speila også. Skiltet mitt vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre. henger det i bakruta til gatebil helga er over.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt "time vill shåove" hehehehehe

 

kom på streetmeet`n på lørdag på Hamar så kanskje det er noe forandringer...

 

:bump

 

Vi står på som bare det her for å ha noe å komme med....men sånn det ser ut nå så rekker vi nok først gatebil...:(

 

Fargen på bilen din kler jo krom deluxe....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg siterer "dekoren passer perfekt til resten av bilen".. så hvorfor tok du den av da..

 

 

ble litt lei,lyst til å prøve noe nytt. dessuten ville jeg se hvordan bilen ble med helt "clean look" etter at luka ble "shaevet".

Men ny dekor er på vei trolig denne uke ....

 

oppdateringer kommer,hvis jeg ikke skal være litt hemmelighetsfull til Rudskogen eller til da dere ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster dekor da? Spørs jo hva man skal ha da seff...men er bare nyskjerrig..:)

 

mellom 1000 og 4000 kr, alt etter hva man skal ha og hvor mye jobb det er, for en dekor slik som Rayander har så ville jeg tatt 1100,- ferdig montert for lav kvalitets chrom folien, viss jeg skulle bestilt inn 3M sin chrom som er schvindyr så ville jeg nok tatt 1900,- sånn ca, må jo tjene penger også ;)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster dekor da? Spørs jo hva man skal ha da seff...men er bare nyskjerrig..:)

 

 

som du sier oleee,det kommer veldig ann på hvor mye en skal ha,type dekor,hvilken dekor film,over hvor store flater den skal legges,hvor mye lister og kriker og kroker deet skal legges osv....

 

men alt kan lages etter ønske,hvis du har noe du har tegnet selv eller noe slikt.

gå inn på http://www.reklamare.no der er kontaktperson som heter Stian, han er dyktig og lagt på på flere biler som jeg vet om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår