Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har sett "gamle" golfen idet siste eller? lurer på hvordan tilstanden er på den nå og om jeg kommer til å se den på treff i sommer, så den ikke noe i fjor så jeg håper den ikke er blitt vrak eller noe slikt....

 

 

legg gjerne ut noen bilder dersom noen har det slik den er i dag eller slik den var dere husker den, minner er liksom ikke de beste bildene.

 

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke såååå lenge siden jeg så tuppa som kjøpte den :) fortsatt meget pen!

 

Sto på Lillehammer Bilskadesenter sist jeg så den ( sent i høst el noe mener jeg ), usikker på om det var noe galt da, men så den litt før det og, da var den hel og pen på 30 meters avstand i allefall :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som hadde tatt seg inn i bilen i sommer, så øvre del av førerdøra måtte rettes og lakkeres...(Cd-spiller og noen cder ble tatt) Første lakkering gikk IKKE bra:

Bilde006.jpg

 

Men etter mye hit og dit med forsikringsselskapet ble det lakkert på nytt. Tok av dekoren også i samme slengen. Ser slik ut i dag, med vinterhjul:

Bilde076.jpg

"Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door."

 

Ascona B/J 16V ombygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, han lakk fyren ringt meg og lurte på lakkoden og greier,selv om jeg sa den så trodde jeg det ble vanskelig å få dem lik den som var, for det har jeg erfart selv ved lakkering av styling osv.

 

Dekoren er fjernet ja, det gjør ingenting, den er like smooth uten også.

 

Jævlig genialt med den bukken der som er felt ned i gulvet.

 

Hvis noen snakker med Therese så får dere be henne møte opp på treff i sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sideskjørt er det som står på bilen? Og hvor er de kjøpt? :)

 

Det mener jeg å huske er noe Rieger "m3" side skjørt, husker ikke hvor jeg kjøpte de men jeg mener det var på autospar eller norsk bildelsenter el noe, kosta ca 2000 kr el noe,er så altfor lenge siden.

 

OG de var et rent helvette å feste pga profilen på kanalen og profilen på skjørtet som går motsatt vei av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår