remster Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Når, hva og hvor er BugRun..? :) BugRun er beste vw treffet som er i skandinavia og største. i fjor var det 1500 deltagende biler. er en hel helg på Mantorp Park i Sverige, koster 300kr og for dette får du bo på campingen, stille ut bilen, kjøre på bane, benkteste bilen, delta i konkurranser, teste nye biler, +++++++ se http://www.bugrun.com for info. ekke de beste hjemmesidene. men absolutt det beste treffet. ligger en del bilder her og her i fjor var vi 20 stk som lagde Camp Norwegen og hadde det morro. Prøve å bli flere i år. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 aaaa bug run :cab savne den!!!!!! ÅRETS BESTE TREFF EVER!! til ALLE vag entusiaster,dette er vel vært å få med seg,første gangen min i fjor og jeg angrett ikke. litt synd det regnet litt men.. Remster jeg er klar uansett bilmerke!!! :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 aaaa bug run :cab savne den!!!!!! ÅRETS BESTE TREFF EVER!!til ALLE vag entusiaster,dette er vel vært å få med seg,første gangen min i fjor og jeg angrett ikke. litt synd det regnet litt men.. Remster jeg er klar uansett bilmerke!!! :web bra å høre :D men, regn er standard på BR. fredagen i forfjor var det skikkelig jævlig. men lørdagen glimter alltid til med sol :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bug Run er knallbra!!! jeg gleeeeder meg :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 En sinnsykt fet Golf du hadde ja :) :hailvw Og til han som disset bilen; Gå og legg deg din flisespikker, lag ditt eget prosjekt. Og når jeg tok en titt i kjelleren, fant jeg faktisk Max Power bladet med din bil i, syns det var noe kjent med den skjønner du :wonder Så til spørsmålet: Har du noe nytt bil-prosjekt på gang? ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Rayander eier ikke bilen lenger - ble solgt for en god stund siden... Men bilen er fin ja... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Rayander eier ikke bilen lenger - ble solgt for en god stund siden... Men bilen er fin ja... Vet, leste hele tråden you know :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Kjører bare sykkel om dagen han...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 seriøst, legg den tråden her død. dette var en tråd om raymond sin golf som han ikke har mere. start heller en tråd om raymond sitt liv etter en lilla golf 3 hvis det virkelig interesserer dere så mye. foreslår virkelig at denne tråden stenges. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hei sann,de kommer med "creeds" eller annet de øsnker å si kan sende meg det på PM. Så får de som ønsker og vil skrive noe til meg der etter at de har lest tråden eller noe annet de lurer på. Kjører en del mc om dagen ja,og noe nytt bil prosjekt på gang kan jeg vil for øyeblikket ikke har pr dags dato men den som venter får se.. kan jo si at jeg kjører desverre ikke vw om dagen,har en tyskerbil men det er en bmw.. den forblir noget original så får jeg se an økonomien etterhvert om det blir noe mer bygging av en "ny vag bil" med tida.. DEN SOM VENTER FÅR SE...........fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 konge golf ass :) tørr jeg spørre hvor premien i avataren din stammer fra? hvilken pris var det? gratulerer, by the way =) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvis du hadde sett på det første innlegget i tråden så... Resultatet etter 1.plass på Våler 20 juni 2004 ble ganske greit og rett og slett veldig overraskende på meg. Me happy boy Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe jo takker for det, og det stemmer som xGrape sier her ja. snakket med hun som kjøpte den av meg og hun skulle vist prøve å komme på gatebil på våler neste helg. blir spennende å se den igjen og om det har skjedd noe mer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 så bilen på lillehammer forrige helg, eller var det natt til 17 tro.. sånn jeg så, så det ikke ut til at det hadde skjedd stort sånn utseende messig, så den på 50 metersavstand men. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 så bilen på lillehammer forrige helg, eller var det natt til 17 tro.. sånn jeg så, så det ikke ut til at det hadde skjedd stort sånn utseende messig, så den på 50 metersavstand men. kan stemme det,hun prata på det at hun skulle ha sjåfør på den og ut på lillehammer så regner med at det var hun. hun var jo russ så blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg