Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

henger igjen til den tiden rett etter jeg tok lappen. Litt tung på høyrefoten, spesielt inne i Oslo. Da jeg flyttet til USA og fortsatte fortkjøringen min, ble jeg spurt om jeg hadde noe kallenavn. Hadde ikke noe spesielt navn, men forklarte dem at jeg likte å kjøre fort, dermed så fikk jeg nick'et Fastone. Dette er ca 8 år siden. Bruker det overalt

 

Lang, kjedelig historie, men dere ba om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er nicket mitt Viper (|Viper på irc), men nicket kommer ikke fra bilen, men fra et skjermkort (Diamond Viper) en gang i tiden + betydningen av ordet (huggorm).

 

Her på dette forumet ville jeg ikke ha noe nick så jeg ble forbundet med den store mursteinen av en amerikansk bil :D

Selvom Viperen er litt tøff er det Japanere som gjelder!! :)

 

Derfor tok jeg det latinske ordet for huggorm istedet, nemlig Apsis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første nick var Blood Knight. Greit nok spille nick ettersom jeg er en "Hardcore Gamer". Men fant ut at dette drar ikke damer. Men dagen var reddet. Jeg spilte jo Magic the Gathering aktivt. Der var det et kort som het The RaCk. Og siden folk sier at jeg ofte mister vettet mitt så ble det "RaCk MaTiC".

 

Tada.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad u asked :)

 

Nicket mitt skal egentil være .Net, og ikke Orb.Net. Greia er at jeg liker et "ambient" musikkorkester som kaller seg The Orb. Det tok ikke lang tid før venner fattet mistanken og begynte å kalle meg Orb, litt på grunn av nevnte musikkorkester og litt for at Orb er en del av navnet mitt "tORBen".

 

De kjappe vil kanskje legge merke til at OrbNet også er et palindrom av navnet mitt, Torben :D

 

Siden jeg også har blitt kalt "mini" ( har ingen aning hvorfor ;) ) fra tid til annen og at en Orb er en runding er det min fulle rett å bytte ut Orb med . og hey presto!!! .Net

 

.Net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår