Hot Rod Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hva gjør man når bilen er så lav at det ikke er plass til eksosanlegget lengre? Svar: Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe.. det er hva jeg kaller skikkelige headers ;) headin` straight up!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 "outlaw mufflers" står det på ruta.... Nei den er vel ikke heeelt lovlig den lyddempinga der.....:rolleyes: Men.. Hvordan er det å parkere ute med den der? fugleskit, regnvær, moroklumper med tennvæske, etc? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 tenk deg lyden i den der a!:D:D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Mr.TransAm tenk deg lyden i den der a!:D:D:D Helst ikke! Får vondt i hodet, og voks i øra av mindre.... Personlig syns jeg biler uten eksosrør/lyddemping/mottrykk høres teit ut... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hva er de kablene som er festa på eksosrøra....? Flamerkit? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Hva er de kablene som er festa på eksosrøra....? Flamerkit? Er nok det ja. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 syns jeg ser den der går på tomgang på et treff.. alle lener seg over for å se på de "rare rørene som stikker opp" , men oiiida overtenning joooo:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Hva er de kablene som er festa på eksosrøra....? Flamerkit? Sikkert hjemmelagd flamerkit ja, er bare å slenge på plugger. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Sikkert hjemmelagd flamerkit ja, er bare å slenge på plugger. ??? Pluggene med kabler står jo der, og rør til brensel under... :rolleyes: Mulig (lystgass) solenoiden som står alene til venstre for fordeleren er til dette? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det så ut som et sinna, åttepipers orgel! Apropos: Jeg har hørt at amerikanerne bruker svære, feite V8-åttere til å drive flysirenene. Jeg tviler ikke et sekund! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Helst ikke! Får vondt i hodet, og voks i øra av mindre.... Personlig syns jeg biler uten eksosrør/lyddemping/mottrykk høres teit ut... Enig med andre biler, men denne big block'n så hadde du nok sagt noe annet når du hadde hørt det :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Det så ut som et sinna, åttepipers orgel! Apropos: Jeg har hørt at amerikanerne bruker svære, feite V8-åttere til å drive flysirenene. Jeg tviler ikke et sekund! :D Værste snøfreseren de har på Haukeli er montert på lasteapparatet på en hjullaster. Den drives av en Scania lastebil V8 på 450 hkr. Bør ligge unna skovlene på den... Motoren er plassert rett bak skovlene Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Værste snøfreseren de har på Haukeli er montert på lasteapparatet på en hjullaster. Den drives av en Scania lastebil V8 på 450 hkr.Bør ligge unna skovlene på den... Motoren er plassert rett bak skovlene Hoho! Den var voksen. Vi har en snøfreser på... er det 4.5hk, tro? Det blir liksom ikke det samme. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hadde vært noe å måkt gårdsplassen med. :D Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg