KeLoN Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Blir jo Bilsport da, siden jeg har abonomang på det =P Er ikke alltid jeg leser gjennom det (nærmere aldri) *kremt* Men så får jeg jo med meg Bike, MC Avisa og diverse mc blader på jobben ... Nei hoff. Mange bil blader er så dyre (i forhold til 'vanlige' blader), men det er jo dissa spesial bladene (eller hva jeg skal kalle dem) ... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Banzai, Japanese Performance, Bilsport og Option ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Drive Bil Bilen Motor BilMagasinet Bilsport av og til (Bike) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Bladene jeg kjøper fast er: Bilsport Japanese Performance Japanese Cars Banzai Innimellom kjøper jeg Autofil. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 har nesten kutta ut bilsport leser banzai og smugtitter i japanese preformance :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Bilsport Bil (følger med som medlem i OMC) Optimal Opel (medlemsblad som kommer en sjelden gang) OpelTuning Opel club & trend Flash leser også andre blader jeg skulle komme over. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Autofil Drive Bilsport Bil (det suger da) Vw Golf blader av og til. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Bilsport, Audiscene, Bil, Revs, Drive, Max Power og Maxim seff! :P Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Blader med bil-relatert stoff som jeg leser er Motorbørsen, Bilsport og Max Power.. Også ellers annet skrot og dill som ligger og slenger hos kompiser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Wheels magazine Kit car Power Bilsport Autofil Right On Flåklypa Tidende 36DD Krigsropet Finetuning your Super Seven Vi Menn`s bilekstra Car & Driver Four Wheeler http://www.truckinweb.com Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Performance BMW, Total BMW, BMW Tuning, Fahrfreude (BMW klubbblad) Autofil, Drive, Bilsport, Bil, Motor (Naf medlem) Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Hvert eneste nummer: Top Gear Magazine (Takk Gud: Anthony ffrench-Constant er tilbake!) Carl's cars (bare venter på at de går konk, sånn at en komplett samling får verdi :) Ganske ubehjelpelig mote- og liksombilblad, men litt moro er det) Av og til: Autofil (men det er ikke så bra egentlig, mye pjatt og gud bedre så flatt oversatt TopGear-artiklene er) Bilsport (bra blad med bredt interessefelt) Fast Ford (bra, men blir mye "like" biler) Classic Ford (abonnerte før, men dette også blir litt for likt mellom numrene - og så kjører jeg ikke Ford lenger) European Car (grisebillige abonnementer! Gjelder for øvrig Mustang Monthly og de andre bladene fra dette forlaget også) Car (fantastisk mye info, men i overkant arrogant og vi-vet-best i tonen. Har blitt bedre, dog) Bil (dritkjedelig før, blitt endel bedre) 911 & Porsche World (s-k-a-l ha en 993 en gang) Propaganda: Saab Magazine Peugeot-blekka (heter noe fransk noe) BMW magazine når jeg kommer over et (oftere før, når Jæger Sentrum faktisk lå i Bergen sentrum) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Får Mustang Monthly og Mustang-Info i posten, og når jeg en skjelden gang får tak i Mustang Illustrated leses det også. Ellers kjøper jeg Bil og AMS (både tysk og svensk) om jeg ser noe interessant på forsida (ikke så ofte med andre ord). Når jeg er hjemme leser jeg Amcar, Power, Wheels, Bilsport, Nostalgia og "Svensk Amcar" (faren min kjøper dem). Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 911 & Porsche World Drive Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 I det siste har jeg stort sett kjøpt Banzai og litt Japanese Performance. Men det er engelske blader, og engelskmen har så dårlig smak osv. så det trekker ned en del :rolleyes: Ellers leser jeg gjerne Top Gear bladet og EVO. Trur det er de mest seriøse bilbladene jeg har lest. Leser ikke Bilsport lenger, er så lei maxade epa-traktorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg