_S|ndre^ Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Pen E30, menne :pics Takk. Hehe, kommer bilder imårra. Holder på å pusse den ned nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Update! Situasjonen ser nå da sånn ut. Skal bli en emblemfri hekk. Cleanest mulig. Nytt senkesett påvei inn. Demperen satt som "#"% i fjærbenet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kjøpte den på Hareid.Hahahahaha :p Selgern fikk faen meg 5 telefoner når jeg skulle prøve den. Var ikke freed å få.. var den første som såg på den jeg :) Hemmeelliiiiig. kjøpte du bilen med en som hette ronny?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 BMW 325 fra 1988. 89 modell motor gått 150.000km (bilen er gått 211.00), KN filter, Simonz Effektanlegg, som forøvrig er dårlige greier, TSW Venom felger med Falken dekk 205/50 R 15 og OMP stabilisatorstag. Utstyr: nei, blir bare ekstra vekt av slik. Planer: kvassere kam, nye frontseter, bytte ut Simonz søpla, større felger og porting av topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 BMW 325 fra 1988. 89 modell motor gått 150.000km (bilen er gått 211.00), KN filter, Simonz Effektanlegg, som forøvrig er dårlige greier, TSW Venom felger med Falken dekk 205/50 R 15 og OMP stabilisatorstag. Utstyr: nei, blir bare ekstra vekt av slik. Planer: kvassere kam, nye frontseter, bytte ut Simonz søpla, større felger og porting av topp. Emm.. koffor poster du dette i vibe sin tråd? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Unnskyld, dette var vel ingen generell E-30 tråd når jeg tenker meg litt om. Jeg misforsto kanskje litt. Men det blir jo enda dummere når du poster bildet enda engang. Hvis det er slik at det er min og din tråd synes jeg vel kanskje dere Bilforumet-folk er litt vel vanskelige. Jeg beklager dette, ble bare litt oppspilt når jeg fikk til Photobucket. Med vennlig hilsen Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Unnskyld, dette var vel ingen generell E-30 tråd når jeg tenker meg litt om. Jeg misforsto kanskje litt. Men det blir jo enda dummere når du poster bildet enda engang. Hvis det er slik at det er min og din tråd synes jeg vel kanskje dere Bilforumet-folk er litt vel vanskelige. Jeg beklager dette, ble bare litt oppspilt når jeg fikk til Photobucket. Med vennlig hilsen Jørgen Her skriver Vibe om sin bil og hva som gjøres/skal gjøres med den, så kan folk kommentere det! Det du gjør er å opprette en ny tråd om din bil da:D enklere er det ikke! og http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77257 der har vi en generell tråd om 3-seriene på bilforumet! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Unnskyld, dette var vel ingen generell E-30 tråd når jeg tenker meg litt om. Jeg misforsto kanskje litt. Men det blir jo enda dummere når du poster bildet enda engang. Hvis det er slik at det er min og din tråd synes jeg vel kanskje dere Bilforumet-folk er litt vel vanskelige. Jeg beklager dette, ble bare litt oppspilt når jeg fikk til Photobucket. Med vennlig hilsen Jørgen !!!! :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Stor fremgang i nedpussingen nå. Har bestilt nye forskjermer, ny nedre frontplate, og støvbelger på demperne. Regner med å få de fredag eller lørdag. Slenger opp noen bilder. Karl var ivrig med å få sveist smutthulla i bagasjelokket. Venstre side nesten ferdig.. Blir mye sparkling her.. å helvettes med støv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ahh! Nå kan du sjekke et på felga:P:P hvilken farge skal du ha på den? blir det delfingrå metallic igjenn?? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe.. Se her ja:D Sveisinga blei jo smooth da:) hehe.. Har vært lange dager med denne bilen.. 13-14 timer hver dag siste uka. Litt sparkling og pussing=) Men det ekke no problem=) Siter Mvh Karl Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ahh! Nå kan du sjekke et på felga:P:P hvilken farge skal du ha på den? blir det delfingrå metallic igjenn?? Hehe.. tror det er ET13, er faen ikke sikker men skal sjekke senere idag. Felgene går vertfall ikke på fremme uten spacere. Hvor mye innpress kan jeg ha fremme egentli uten å bruke spacere? Blir delfingrå met igjen ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hehe.. Se her ja:D Sveisinga blei jo smooth da:) hehe.. Har vært lange dager med denne bilen.. 13-14 timer hver dag siste uka. Litt sparkling og pussing=) Men det ekke no problem=) Sveisinga ble jo ultrasmoooth thumpsup Må jobbe raskere enn lynet nå denne uka om vi skal rekke lakkeringa neste helg! Var jo jævli ålreit å få låne lokalet da! Er meget takknemli for det :) Btw.. fikk på hele senkesettet igår PLUSS nye boch plugger! Og på fredag hentet vi en STOR pakke fra GS! Slenger opp noen bilder ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser bra ut nå=) Planer framover? Men et tips som jeg synes er meget stygt på alle E30 nesten. Få eksosen til å komme ut rett bak, synes det er så stygt når den kommer på skrå ut bak. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det skal vel ikke vær no problem å få laget til det;) vært fett med ei potte på hver side! da blir det saaaker vett.. Siter Mvh Karl Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg