Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

hrm.. kjører med 8,5x17 azev a og 60bak/80fremme ca. etter som forige eier hadde kapt av en runde og to på fjærene fremme :p subber aldri bak og skjeldent fremme.. hadde rieger leppe på for litt sia med vinterfelger som gjor bilen 1-2 cm lavere og da røyk den ivertfall :p

 

kan slenge ut noen bilder over helga da sideskjørta og leppa kommer tilbake fra lakk =)

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lagt merke til at det ikke finnes noen blinkere på siden av bilen din, er disse fjernet ? Trudde det var påbudt med blinkere på siden jeg..

 

Lurer også på en annen ting, hvor brede dekk har du på felgene ?

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var du på treffet i Skien i går ?

Så en strøken 4dørs e30 med Brock b1 felger, riktignok ikke noe m3 vinge eller mtech2 front, i tillegg hadde den et stort utblås..men ellers lignet den veldig..og siden du ikke har oppdatert på en god stund så... sombrero

 

Var også en STRØKEN e30 m3 der som var bredda noe vakent og iført rød metallic og dype bbs rs felger.

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går vettu.. må bare modifisere en del :)

 

Men tror jeg går for 60/40 senking nå, FK dempere og fjærer. Det er vell ikke noe problem å få godkjent dette vell ? Snakket med en på NAF og han sa at minimumsklaringen fra bil og bakke må vere minimum 8cm. Noen som vet noe om dette ?

 

Hmm, merkelig da, kan umulig tro at min er så mye over bakken ved kanalene, og jeg fikk mitt godkjent på biltilsynet. Kanskje jeg nesten må ut å måle i morra, rett og slett

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Var du på treffet i Skien i går ?

Så en strøken 4dørs e30 med Brock b1 felger, riktignok ikke noe m3 vinge eller mtech2 front, i tillegg hadde den et stort utblås..men ellers lignet den veldig..og siden du ikke har oppdatert på en god stund så... sombrero

 

Var også en STRØKEN e30 m3 der som var bredda noe vakent og iført rød metallic og dype bbs rs felger.

 

Nei der var jeg ikke.

Men noen her på bmw forumet som kommer hit til ørsta på treff den 25 juni ? Kommer myye gromt. Mer info på http://www.roadblock.biz

 

Åssen er støtfangerene festet på E-30 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du denne bilen? denne ligner ufattelig på en jeg hadde tenkt å se på! Men så var det en GRIS:D:D som kjøpte den 3 dager før jeg sku se på den:P Mye måtte du ut med for den?=

 

Kjøpte den på Hareid.

Hahahahaha :p Selgern fikk faen meg 5 telefoner når jeg skulle prøve den. Var ikke freed å få.. var den første som såg på den jeg :)

Hemmeelliiiiig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det sikkert den jeg ville ha:P men men... må se på den positive siden.. da hadde jeg aldri hatt den jeg har nå:P den har rullet 229... Det er litt rust som skal taes og litt annet småknas, men ikke noe veldig farligt!:P mangler bare noen skikkelige felger, men det kommer forhåpentligvis når feriepenga kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det sikkert den jeg ville ha:P men men... må se på den positive siden.. da hadde jeg aldri hatt den jeg har nå:P den har rullet 229... Det er litt rust som skal taes og litt annet småknas, men ikke noe veldig farligt!:P mangler bare noen skikkelige felger, men det kommer forhåpentligvis når feriepenga kommer!

 

Ok!

Ja felger gjør en stor del av utseende. Felger er vikti :)

Rett styling har du ôg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår