Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Daa kom det enda en prosjekt tråd! Hehe.

 

Jeg kjøpe da denne E-30'en i oktober ifjord.. som nå skal få litt omtanke og stell.

Har mange planer.. men dette får økonomien bestemme.

Det er en 1989 mod 325 E-30 med M-tech frontfanger og M3 hekkvinge som har 207000km på telleren. Den har da momo ratt, gir og matter. Stolene som står i fremme er porsche skinnstoler. Bak er det org seter med skinntrekk på. Noen som skal selge skinnseter bak her ?

 

Skal legge ut bilder og videre informasjon om planer osv imårgen.

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by |_TT_|

pakningen til bakruten eller pakningen til baklyktene ?

kan ligge dritt I pakningen rundt bakruten, gå over med kniv å sjekk, kan gå over med middel som egner seg å presse rundt pakningen. Hjalp på min, var småå fuktig for leenge siden.

 

Takk for tips!

Skal sjekke ut. Tror kansje det kan vere pakningen til bakluka.. den ser jo bra ut men kan jo aldri vite. Ser litt flat ut enkelte steder. Baklyktene skal jeg ha nye så de driter jeg i.. hehe. Skal få det skikkeli TETT her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Har også fundert litt på disse tallene. Hvor mye er det opp til bunnpanna med 60-40 da? 40 er fint bak ?

 

Vet ikke. Spørs jo på vilken felgdim og dekkprofil du har også. Nå har jeg 40/40 på med 16" å 40 profil, og da er det 8cm opp til bunnpanna. Blir ikke mye å gå på med 60/40 med meg vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår