Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut nå=)

Planer framover?

Men et tips som jeg synes er meget stygt på alle E30 nesten. Få eksosen til å komme ut rett bak, synes det er så stygt når den kommer på skrå ut bak.

 

Planen er jo få den så strøken så det i det hele tatt er mulig. Full M-technik 2 styling er next step tror jeg.. får see.. mye som jeg har lyst å gjøre.. en hel laaang liste. Syns at det heller er tøffere enn stygt å ha bakpotta på skrå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har varige men etter dissa porsche seta enda:P

 

var heilt forjævli å køyre med i lengda...flotte bil...Ronny skulle ha aldri ha selgt den men han fortjena ikkje å ha en so flott bil...

 

lykke til med bilen!!

 

Jaja.. folk fra hareid er jo ikke like hardbarka som oss fra ørsta... har ikke noe problem å kjøre langt me de stolene der jeg!

 

Ronny fortjener ikke å ha noen sværere bil enn en som er verdt vrakpanten.

Har hørt noen rykter om at han har kjøpt ny 325 nå med turbomotor.. stemmer dette ?

 

En presang

Diverse.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. folk fra hareid er jo ikke like hardbarka som oss fra ørsta da såå.. har ikke noe problem å kjøre langt me de stolene der jeg!

 

Ronny fortjener ikke å ha noen sværere bil enn en som er verdt vrakpanten.

Har hørt noen rykter om at han har kjøpt ny 325 nå med turbomotor.. stemmer dette ?

 

 

 

ja han ha kjøpt det en 320 med 325 motor som er gått olje tør 2 gnager selger den på auto db for at grenrøre er for stort... men men ronny de

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! Når tror du bilen er klar?

Blir det lakking i helgen som planlagt? :)

 

Som sagt litt lenger fremme i tråden så har jeg vært syk en del dager.. begynner skikkelig imårra igjen tenker jeg. Blir ikke lakkering før til neste helg såå.. regner med å få bilen så å si ferdig tidlig uke 25. Skal ivertfall rekke streetmeet ;) Slenger opp et par oversiktsbilder imårga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt litt lenger fremme i tråden så har jeg vært syk en del dager.. begynner skikkelig imårra igjen tenker jeg. Blir ikke lakkering før til neste helg såå.. regner med å få bilen så å si ferdig tidlig uke 25. Skal ivertfall rekke streetmeet ;) Slenger opp et par oversiktsbilder imårga.

 

 

Jepp.. såg du var blitt syk :/

Blir bra d.. Streetmeet med nylakert bil og greier :D

Kanskje du blir publikums utvalgte bil og vinner premier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. såg du var blitt syk :/

Blir bra d.. Streetmeet med nylakert bil og greier :D

Kanskje du blir publikums utvalgte bil og vinner premier? :)

 

HEhe.. så god tro har jeg ikke men.. håper folk liker den :) Men nå gjelder det å få ræva i gir her så jeg ikke lar den tida jeg har igjen her bare renne vekk.. for jeg har jo enda noen bestillinger som ikke har blitt ordnet, og en go del pussing igjen. Vært litt kjipt om det skulle skjære seg å ikke fått bilen HELT ferdig karrosserimessig til streetmeet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår