Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

hvor mye koster det da?

 

får bare mer og mer lyst til å dimme,

bruke alt av dimmepengene (og "litt" til)på e30,

modde, modde og mer modde... hehe

 

bra at der er så mange inspirasjons- e30 her... :)

 

bra arbeid, strøkent...

 

mvh

holm

 

Hehe takk :)

 

Har ikke peiling på hva det koster for skjørt og bakfanger, men har hørt at det er SVINdyrt nytt vertfall! Prøve å skaffe mej det brukt i god stand tror jeg.

 

Hehe, skøy å modde ja, men koster gjør det! Hele lønna går jo omtrent rett ut. Koster å vere kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe takk :)

 

Har ikke peiling på hva det koster for skjørt og bakfanger, men har hørt at det er SVINdyrt nytt vertfall! Prøve å skaffe mej det brukt i god stand tror jeg.

 

Hehe, skøy å modde ja, men koster gjør det! Hele lønna går jo omtrent rett ut. Koster å vere kar!

 

 

det som er fett, er at det er nok deler å velge mellom,

til å gi vidar teisen vann i munn... hehe

 

må ha en, bare må ha en...

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Feit bil. Liker den frontspoileren din! Har en 88 325 selv. Men det skinntrekket på setene bak var vel ikke helt i stil med bilen!? Blir litt sånn sofa preg.

Hvor kan man skaffe M-tech frontfanger til bilen?

Hadde en 320 fra 89 som var senket 60/60. Jeg slo hull i bunnpanna 2 ganger og skrapte så det holdt bak. Frarådes på det sterkeste. Et tips kan være å forsterke bunnpanna med noe. Denne ligger veldig lavt på disse bilene og jeg ville kjørt meget forsiktig med 60mm senking foran.

Hva slags effektanlegg har du. Det sto Simonz på bilen min når jeg kjøpte den men jeg kan bekrefte at simonz er NOE MØKK. Ikke mye effekt å hente der nei. Og latterlig lite lyd. Tror jeg går for Ferrita ettersom det skal være et meget sportslig merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Feit bil. Liker den frontspoileren din! Har en 88 325 selv. Men det skinntrekket på setene bak var vel ikke helt i stil med bilen!? Blir litt sånn sofa preg.

Hvor kan man skaffe M-tech frontfanger til bilen?

Hadde en 320 fra 89 som var senket 60/60. Jeg slo hull i bunnpanna 2 ganger og skrapte så det holdt bak. Frarådes på det sterkeste. Et tips kan være å forsterke bunnpanna med noe. Denne ligger veldig lavt på disse bilene og jeg ville kjørt meget forsiktig med 60mm senking foran.

Hva slags effektanlegg har du. Det sto Simonz på bilen min når jeg kjøpte den men jeg kan bekrefte at simonz er NOE MØKK. Ikke mye effekt å hente der nei. Og latterlig lite lyd. Tror jeg går for Ferrita ettersom det skal være et meget sportslig merke.

 

Jo takk. Ja vet, det kvalme skinntrekket skal ut i sommer. På jakt etter skinnseter. Ødlegger mye av helheten det skinntrekket.

M-tech styling.. http://www.koed.dk f.eks.. vet ikke om så mange steder. Og hos Bmw selvfølgelig.

Men 60/40 skal jo vell gå fiint ? Bare man tar det litt med ro. Har jo ikke tenkt å botne pedalen over fartshumper og sikte meg inn på hull i asfalten osv heller da. Jeg har nok simonz.. synst det lager grei lyd jeg.. men kunna gjerne vært noen hakk bedre. Ferrita er vell svindyrt ? Er ikke Sebring effektanlegg også ganske bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ok, Simonz er nok endel grommere enn originalt anlegg, men jeg fikk med kvittering på anlegget. Det kostet ca 2700 uten montering, og ble satt på i 2002 (hvis jeg ikke husker helt feil). Når jeg skiftet til sommerdekk igår så jeg at han som hadde hatt bilen før meg hadde lappet et hull i pakpotta med eksosteip, og denne var jo ganske løs. Jippi, rustfritt du lissom:=)

Blir ikke helt klok på den prisoversikten til Ferrita (http://www.ferrita.no/Ferrita_Norge_Prisliste_2004.pdf)

Må jo være mekaniker for å fatte hvilke deler du trenger til akkurat din bil...

Min onkel driver med trimming av mye Audi Quattro, S4 og S6, biler i 4-600hk klassen og han anbefalte Ferrita på det sterkeste.

Jeg holder nok også en knapp på Supersprint og Scorpion. Men kvalitet koster. Så det er bare å håpe at jeg får igjen på skatten.

Skal se om jeg får lånt et digitalkamera og lagt ut noen bilder jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på den http://www.koed.dk siden, fant mtech2.

MEN! Så står det som følger "Passer kun på modeller med plastickofangere"

 

Synes å ha lest at kun modeller etter 87 har dette, noen som vet om det stemmer ? Må sikkert frem med saks og lim dersom jeg skal ha det til å passe på en 86mod jeg hadde tenkt meg #¤#¤%¤& angry angry angry %¤&¤%"

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på den http://www.koed.dk siden, fant mtech2.

MEN! Så står det som følger "Passer kun på modeller med plastickofangere"

 

Synes å ha lest at kun modeller etter 87 har dette, noen som vet om det stemmer ? Må sikkert frem med saks og lim dersom jeg skal ha det til å passe på en 86mod jeg hadde tenkt meg #¤#¤%¤& angry angry angry %¤&¤%"

 

Stemmer det!

 

Mtech 1 er til E30 før 87 og

Mtech 2 er til E30 etter 87..

 

Må litt tilpassing og slikt til, men alt går vet du :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går vettu.. må bare modifisere en del :)

 

Men tror jeg går for 60/40 senking nå, FK dempere og fjærer. Det er vell ikke noe problem å få godkjent dette vell ? Snakket med en på NAF og han sa at minimumsklaringen fra bil og bakke må vere minimum 8cm. Noen som vet noe om dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 cm. hørt 11 ej da men ! naf har vell rett, hehe:\

 

Fk ? Hadde eg vor dej ha ej gått for Gule koni dempere eller H&R.

Får det du betaler for :)

 

Hehe.. ja tror det var 8cm.

Janeei, har gule koni nå da.. lyst å prøve noe annet, hehe. Har hørt at gule koni har dårli levetid. Men Apex da.. er det noe å satse på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår