Gå til innhold

Bilder av Golf I

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi coupe

denne er rå. noen som vet hvem som eier den????

 

Det er Danny Allen som har bygd bilen, men jeg tror den er solgt nå. Jeg har ikke snakket med han på en stund nå, men jeg vet han driver med et nytt prosjekt for denne sesongen. En VW K70 i beste "Vicker" stil.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere golf gutta.. er golf virkelig så feet?

 

eller?

 

på den måten dere snakker om disse bilen på bilde virker det som om det er like kult med en golf som en ferrari eller noe lng.

 

stemmer det eller?

 

hvertfall i mine øyne er de bilene på bildet noe lignende en 85 model haug som nabo`n kjøpe for en 5 tusen penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

dere golf gutta.. er golf virkelig så feet?

 

eller?

 

på den måten dere snakker om disse bilen på bilde virker det som om det er like kult med en golf som en ferrari eller noe lng.

 

stemmer det eller?

 

 

Ja det stemmer .

 

Det er noe eget med golf 1 ...... den har virkelig sjel, karma osv ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

dere golf gutta.. er golf virkelig så feet?

 

eller?

 

på den måten dere snakker om disse bilen på bilde virker det som om det er like kult med en golf som en ferrari eller noe lng.

 

stemmer det eller?

 

hvertfall i mine øyne er de bilene på bildet noe lignende en 85 model haug som nabo`n kjøpe for en 5 tusen penger.

 

Når du først har "forstått" deg på Golf. Du vet om diverse ting med dem etc. Så kjenner du det igjen på forskjellige Golfer. Ser hva som er gjort osv. Og du blir innspirirert. Du synes det er kult.

 

Det er bare sånn det er. Hver gang jeg ser noe tøft på en Golf skulle jeg ønske jeg hadde det. Og jeg går inn for å skaffe meg det..

 

Golf er Golf :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

dere golf gutta.. er golf virkelig så feet?

 

eller?

 

på den måten dere snakker om disse bilen på bilde virker det som om det er like kult med en golf som en ferrari eller noe lng.

 

stemmer det eller?

 

hvertfall i mine øyne er de bilene på bildet noe lignende en 85 model haug som nabo`n kjøpe for en 5 tusen penger.

 

Personlig synes jeg en golf som det er lagt ned masse tid og arbeid i er mye kulere enn en ferdig kjøpt ferrari.... hver sin smak og takk for det.

 

Golf 1 GTI er kanskje den artigste bilen jeg har hatt (har hatt G60,A4 og 90 med turbo etter det)

Angrer på at jeg solgte einseren min

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

1er er jo en kanon bil!

har små lyst på det nå :)

 

Den som ble solgt vet du, satt på med den i helga, gikk godt var nok en del som måtte ordnes på han som eier den har ikke peiling (sjekka litt under panseret var noe lyst og sånn, han hadde ikke peiling på hvor det skulle hen :)

Men var nok verdt 5 tusen som var prisen han måtte gi for den.

 

Det er jo utrolig tøft med 1ere som det er brukt mye tid og penger på, de kan jo bli sinnsykt råe.

 

var på autodb i dag sjekka biler, fant denna 1ern den kan jo bli fin da! 1,5 liter som kun har gått noe og 60 tusen ser sikkelig strøken ut, men litt dyr 26 tusen med de 16" og anlegg.

 

akuratt sånn golfen til en slektning ser ut som jeg er litt ute etter :) Syns de felgene egentlig ikke passa noe særlig på den bilen men, jeg ville hatt på enkle 5 eika 15" og fått senka litt :)

post-1198-13804850852556_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller dytte Einsergolf enn å kjøre Honda :)

 

Etter at mutter'n taket Bobla med meg i da jeg var 1 år, "vokste jeg opp" i en blå einsergolf :)

 

Jammen funker ikke disse bilene på banen i original utførelse enda. 3. og 4. beste tid i VACCS på Sigdal ble satt av MK1 :D

 

 

4. plass ble sikret med denne ;)

2003-02-01-Sigdal010.JPG

 

Og "utrykningspolitiet" dro pokal og 3.plass med dette lynet ;)

 

2003-02-01-Sigdal029.JPG

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår