Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Sinnsykt gode stoler fant jeg ut! Detter ikke ut av de med en gang nei! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Blei litt skjelven da jeg oppdaget hva det stod på den midterste måleren! :D:D:D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Meget fint tilstand på det interiøret, men hva F**N er det for en høytaler plassering "i" dørene. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det skal vel bort en gang... En av de forrige eierne som har satt opp det... Men det som er enda bedre er at ALT av ledninger til anlegg er allerede lagt opp! Bare å DØTTE i selve "hardware'n" :D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 MÅ også bare legge til at det er hele 5... FEM stabstag på kjerra! Så det er jo nesten som å kjøre en Go-kart (med litt mer lavprofil dekk og feite felger, sååå!) Går veldig bra også! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by gtpassat Mk1classic: hva er planene dine? De felgene er konge på mk1'ere:D De felgene er konge uansett hva de står på! Si ifra om de blir til salgs noen gang :P Den 1'ern ligner no veldig på en jeg holdt på å kjøpe for noen år siden, prikk lik! Trur bare ikke den hadde Audi håndtak, og så hadde den noen 17" OZ felger mener jeg.. var vel en av de peneste 1'erne jeg noen gang har sett.. synd han skulle ha 35 lapper for den :\ Men nesten helt lik, shava bak, samme farge, baklykter, tank lokk,etc. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Laaars Ang. det øverste bildet, er ikke det frode gimnes sin golf...??? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Mr. Ellingsen Blei litt skjelven da jeg oppdaget hva det stod på den midterste måleren! :D:D:D Turbo eller bare wannabe ??;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Urgolf Ang. det øverste bildet, er ikke det frode gimnes sin golf...??? Kristian Det er jeg ikke sikker på faktisk. Fant bildet på et forum (StoreDyret) for kreative folk som driver med foto, 3D, 2D, Webdesign osv. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Nei, det er Frode's kompis sin Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 det er nok frode sin ja..... Fortsatt under ombygging Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Er d frode sin? Korfor bygge om fra "rallye" front til jetta front? Og fra m3 speil til vanlige, fra RS fanger til 90 fanger?? Ikke akkurat den veien jeg ville gått hadde jeg hatt en golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Freeman det er nok frode sin ja..... Fortsatt under ombygging Dette er IKKE Frodes rosa Golf I Men kanskje han har kjøpt denne åsså, av kompisen(?) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hehe!! Akkurat nå er det bare en "wannabe" måler. Men det HAR stått turbo i AKKURAT denna golfen før, så måleren har jo vært i funksjon en gang. Det blir den til neste år også! Hehe! :D:D Originally posted by Lethal Turbo eller bare wannabe ??;) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg