Gå til innhold

En hyllest til KS-Autos RX-7 FD3S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Perfeksjon; det blir bare ikke bedre enn dette. Den utstråler etter min menining et solid inntrykk og virker muskuløs uten å være pragende. Bodykitet lages av KS-Auto i Japan, og kalles "Burnout KD-I Type II". Uten tvil det peneste kitet til vår alles kjære favoritt; FD3S.

 

KS-Auto

 

ks_auto_fd3s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Likte ikke felgene? De var jo råe som faen, men kanskje de ikke kledde Rex'n noe spess.. Ellers, jævla pent bodykit.. Fine linjer på F3D

 

Nei, jeg syns ikke de passet til den bilen der, så kanskje jeg skal skrive det neste gang, så folk ikke tror jeg misliker felgene i seg selv, for de var ganske råe, ja :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er forresten med 97% sikkerhet Work Wheels Seeker CX. Personlig ville jeg heller likt å sett denne skodd med f. eks. originale Mazdaspeedfelger (som forøvrig smis av Rays Engieneering (som bla. a. lager Volk, Gram Lights og også Ralliart, STi, TRD og NISMO m. fl.).

 

Mazdaspeed MS-01 MAG (Smidd magnesium):

mazdaspeed_ms01_mag.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe spesiellt fan av denne bilen, men det bodykittet der er det peneste jeg har sett på den typen bil! RX7 styling har en tendens å ta av littegranne av en eller annen merkelig grunn.

 

Clean å fin den der...

 

Enig i at felga passa litt dårlig, de hadde passa bedre på en merce eller noe eller audi.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår