Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en oppi høgget her som mente han kjørte en cbr 900 med bileffektanlegg(wtf?) i 170kmt på hjulet og krasja uten hjelm og gikk uskada ifra det da han var i dubai.... Dette mente han seriøst å gikk rundt å sa det til alle. Må være den værste jeg har hørt.

 

Også har jeg hørt endel om den klassiske 220hk med mindre ladehjul og chip på corrado/golf g60.

- Kadett c 1.6 79

- Ascona b 2.0 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en oppi høgget her som mente han kjørte en cbr 900 med bileffektanlegg(wtf?) i 170kmt på hjulet og krasja uten hjelm og gikk uskada ifra det da han var i dubai.... Dette mente han seriøst å gikk rundt å sa det til alle. Må være den værste jeg har hørt.

 

Også har jeg hørt endel om den klassiske 220hk med mindre ladehjul og chip på corrado/golf g60.

 

Det er sikkert bare piss, og påstanden om at sykelen skal ha hatt bileffektanlegg fyrer jo oppunder mulighenten for at han kan være en liten lystløgner. Men strengt tatt er det fullt mulig å gå temmelig uskadd fra et uhell i 170 km/t, dersom man har fullt sikkerhetsutstyr og unngår å slå huet sitt i asfalten. MotoGP-førere flyr jo av veien i 200 +++ rett som det er, og de tusler da bare bort uten så mye som en skramme. Men, som sagt, jeg tror mer enn gjerne at det bare er piss...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er bra, det var dagens :D

 

Neida..

 

Men en kamerat av meg mener bestemt att skyline karosseri passer rett på hans lada niva chassi. han er sliken som er vant med RC biler :P

 

Han mener uten mods altså, bare løsne skruer og kline på. men så er jo han stein dum i huet også da :(

Stolt eier av: 100 quattro 2,2ltr, BMW 520i(ABS) Nissan Primera 2000 mod.

Toyota Camry 2.0 XLI, Honda MT5 original, 2 stk Tempo Corevette 280 1967 ,Mh Furia 125 SuperMoto, Suzuki RMX 50

YAMAHA WR426F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er bra, det var dagens :D

 

Neida..

 

Men en kamerat av meg mener bestemt att skyline karosseri passer rett på hans lada niva chassi. han er sliken som er vant med RC biler :P

 

Han mener uten mods altså, bare løsne skruer og kline på. men så er jo han stein dum i huet også da :(

 

Waywayway, nå må vi roe ned. BMW er jo greit nok det.

Ang han kompisen din, ta å smack han in the face. Noe sånnt må det være en lov mot å tru.

Tror forresten at det var noen som sa at "Volvo er bra" eller noe i den dur. (I følge mitt synspunkt er det feil, og nå kommer halve bilforumet til å hate meg :happyhappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bmw godt jeg, lyst på en selv, men får meg impreza GT snart. så dropper det. var ment som en spøk ;)

 

Kjører 945 selv og det er en kjempebil :)

 

Han kar'n som snakka om nivan vart tatt av lensmannen i dag, pga tullkjøring, det har han godt av, setter seg selv og andre i fare rundt skolen der han går

Stolt eier av: 100 quattro 2,2ltr, BMW 520i(ABS) Nissan Primera 2000 mod.

Toyota Camry 2.0 XLI, Honda MT5 original, 2 stk Tempo Corevette 280 1967 ,Mh Furia 125 SuperMoto, Suzuki RMX 50

YAMAHA WR426F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår