Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

hørte også et par gullkorn fra en Meget så bil innteresert 20 åring jeg gikk i klasse med i fjor.. pappa har en 89' mercedes 230E som di hadde over 180hk med forbruk på 0,5 liter mila med full bil å henger sa han! hva gjorde dere for å få 180hk da? sa jeg! nei vi har chippa gassern fikk jeg til svar :rolleyes:

jaha, men du får da ikke mb 230e med gasser i 89 sa jeg, å d går ihvertfall ikke an å chippe en gasser! da ble han sur å storma ut å ble borte fra skolen i en 2-3 dager.. og når han kom tilbake så spurte jeg han hvordan det gikk med gassern, hehe! nei det var innsprøytning da sa han.. han sa han hadde sett feil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAH. Her er det så SINNSYKT mye bra... Keep posting, folks... Bortsett fra en fyr som skulle pimpe bilen min som i Pimp My Ride, bare å slenge på noen felger til 300.000 der, og noen neonlys til 1 halv million der og, har ikke jeg noen slike historier... Hehe.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokal skikkelse. Rimelig sjabby, han nitten, dama tretten. Du har sett typen. Du har trolig noe av samme type i bygda/byen/bydelen.

Han sa en gang, henvendt helt personlig til meg, "Simon, bilen min er egentlig en ombygd Calibra.. har trimma til 350hk!". Han kjørte forresten en røde Opel Vectra stv. 1.6, tror jeg. Tror bestemora eier den.

 

Ellers, har vi en lokal mopedskrøne fra en person. Mopeden hans går som bare faen, han har trimplugger.

 

(Om det finnes en mystisk måte å få effekt ut av en motor ved å montere "trimplugger", please enlighten min. Motorer er ikke min sterke side.)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heahehaheahehaeha, ganske mye bra her ja.

har hørt en del morsomme ting fra venner og bekjente jeg og.

har en som sa "kom fra Spania i forrige uke."

"der kjøpte vi en snøfreser som gikk i 80 km/t".

eg bare lo som faen, og gikk hjem. spurte han siden om jeg kunne få se fresen, han sa jada bare kom innom en dag så skal du få se den.

det gikk 3 dager og jeg gikk oppover, spurte han om jeg fikk se fresen, men da var den sendt nedover igjwn fordi det var blitt en feil med sylineren(e).

husker ikke om han nevnte en eller flere sylindere.

ellers så har vi jo samme person som hadde henta mopeden sin fra verkstedet. han hadde fått fjerna plomberingen. når han kom tilbake til byen sa han "syke s***n, jeg fikk mopeden opp i 180km/t på strekka

han har så sinnsykt mange historier ass. han har kjøpt en Yamaha rx1 warrior blodtrimmet og racekjørt i Sverige for 70 000,- han hadde jo også chippet faren sin Yamaha Venture for 45 000,- og kjørt en Snowhawk over en skavel og tatt backflip me den, det var også en 1500cc.

har mer, men legger det ikke ut. beklager om det er skrivefeil her.

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig løgn fra en relativt bilinteressert fyr, som dog ikke handler om bil, men heller den gangen det løp en elg inn i stua til bestefaren og satt hodet fast i veggen! Bestefaren bare skjærte av kroppen, og lot hodet stå igjen til pynt. (Jeg var 12 og lurte på om bestefaren hadde skutt elgen selv.)

 

:well

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig løgn fra en relativt bilinteressert fyr, som dog ikke handler om bil, men heller den gangen det løp en elg inn i stua til bestefaren og satt hodet fast i veggen! Bestefaren bare skjærte av kroppen, og lot hodet stå igjen til pynt. (Jeg var 12 og lurte på om bestefaren hadde skutt elgen selv.)

 

:well

Jævli bra :thumb hehe.. kjenner til mange historier som dette, men er for "på'n" til å fortelle :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte også et par gullkorn fra en Meget så bil innteresert 20 åring jeg gikk i klasse med i fjor.. pappa har en 89' mercedes 230E som di hadde over 180hk med forbruk på 0,5 liter mila med full bil å henger sa han! hva gjorde dere for å få 180hk da? sa jeg! nei vi har chippa gassern fikk jeg til svar :rolleyes:

jaha, men du får da ikke mb 230e med gasser i 89 sa jeg, å d går ihvertfall ikke an å chippe en gasser! da ble han sur å storma ut å ble borte fra skolen i en 2-3 dager.. og når han kom tilbake så spurte jeg han hvordan det gikk med gassern, hehe! nei det var innsprøytning da sa han.. han sa han hadde sett feil! :D

 

230E er jo innsprut da. E = einspritz (innsprut). sånn er det ihvertfall på 190. skal godt gjøres å få en 230E med gasser da gitt. hihi.

 

Har forresten noen fine sitater selv:

- Det er MYE bedre å sladde med forhjulstrekk og brekk enn bakhjulstrekk

- Samme ***** som sa det over har også sagt dette etter å ha "sladda" inn i et tre. (faktisk det eneste treet på et rettstrekke på 500m og står omtrent midt på strekka over 2m fra veien) Jeg ler jo så jeg omtrent brekker sammen når han forteller det. så kommern med gullkornet: "i motsetning til deg så SATSER jeg litt jeg". Personen kjører mammas Polo 1.2.

- Det er lettere å holde kontrollen om du spinner på forhjula istedenfor bakhjula.

 

Skal se om jeg kommer på et par til etterhvert.

Godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste skrønene kommer jo fra mopedmiljøet, der er det ikke uvanlig å ha 30hk og topphastighet på 180kmt :D

 

Ellers kjenner jeg en som mener at han kjenner en som har Skyline med 1200hk og 8" potte. Fyren går på mekanisk og tror at dumpventil lyden er noe som kommer når man flytter girstanga.

 

:)

 

Ifølge rekordboka er rekorden med 50cc rundt 220km/t... Mulig de øver på ny rekord :D

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye rart, men noe jeg husker er blant annet en som skulle kjøpe seg 240 turbo med b21at motor og chippe den og skru opp turbotrykket. Det var nemlig ingen sak å få over 300 hk med en ellers original motor. Holdbart var det visst også

 

Og en som har fått ut 230hk av en gammel opel 3.0 12v, han ville aldri fortelle hva som var gjort med motoren. Han hadde også toetasjes spoiler, typ to omegaspoilere oppå hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som en kamerat av meg er i militæret med... presterte å si at det røde der som tyter ut (no fett som tøt ut) "det er nok bare en lekkasje i syltetøys fordeleren" ..jeg håper for han sin del at det ble sagt med glimt i øyet..

 

*standard når man er liten :tannløs å si at

"ferrarien til faren min kjører i sirkel rundt Porschen til faren din"(dere forstår hva jeg mener)

 

*eller som en 17åring(mindre smart(politisk korrekt skrevet) sa til meg her i sommer

"man må være forsiktig når man kjører motorsykkel for 100Km/t er så sinnsykt mye fortere på sykkel enn i bil!!!" <----det kommer jeg aldri til å glemme

Mercedes S210 E420 1997

Volvo 460 2.0i 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye rart, men noe jeg husker er blant annet en som skulle kjøpe seg 240 turbo med b21at motor og chippe den og skru opp turbotrykket. Det var nemlig ingen sak å få over 300 hk med en ellers original motor. Holdbart var det visst også

 

Og en som har fått ut 230hk av en gammel opel 3.0 12v, han ville aldri fortelle hva som var gjort med motoren. Han hadde også toetasjes spoiler, typ to omegaspoilere oppå hverandre :)

Haha:D har d klart di typene dær.. Snakka med en som skulle bytte tennplugger å stille tenninga på dieselmotorn sin, hehe! Var vel ingen direkte løgn, men vitner vel heller om uvitenhet..

 

Snakka også med en fyr som skulle kjøre i fra alle fordi han hadde en blotrimma sierra cosworth! greit nåkk det, men når alt kom til alt så skjulte det seg en ikke fullt så sprek 2.0L motor under huven :rolleyes:

 

Så har vi en tidligere bekjent av meg som påsto at faren hans hadde montert en BMW 328 motor med turbo i familiens Toyota Camry! Når vi var hjem til han å spurte om å få se motorn, så påsto han hardnakket at det var ingen vits, fordi det var så mange plast dekksler at motoren ikke vistes :lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår