Gå til innhold

240-prosjekt

Bruker
  • Innholdsteller

    333
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 240-prosjekt

  • Bursdag 05/02/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Volvo prosjekt!
  • Modell (eks S4)
    240
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1993
  • Motor (eks 1.6)
    2,3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    B230FK med litt småtrim. ca 180-200hk et sted.

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Oslo

240-prosjekt's Achievements

  1. Hei! Jeg utlover en dusør på kr 5000.- til den som kan gi meg informasjon som fører til at den skyldige blir dømt! På lørdag stod jeg dørvakt på en fest fra ca kl 21:30 til 00:30 og jeg stod parkert i Florabakken på Nordstrand i Oslo. Da jeg kom tilbake til bilen var bagasjeluka, førerdøra, venstre passasjerdør og panseret kraftig ripet opp. Rent hærverk da det ikke var et eneste forsøk på å bryte seg inn i bilen. Jeg har forøvrig en mørk grå 2007 BMW 3serie. Jeg har bestemt meg for å bruke det som må til av ressurser og kalorier for å finne ut hvem som gjorde dette. Og hvis gjerningsmannen leser dette så ber jeg deg om å melde deg! Saken er anmeldt, men jeg trekker anmeldelsen om du melder deg. (Hvis noen kjenner til noen i 91- eller 92-generasjonen som bor i området og som har gjort slikt før, så er jeg VELDIG interessert i navnet på dem) NB: jeg kommer ikke til å røpe kilder, så jeg garanterer at det ikke kommer noen represalier mot den/de som gir meg informasjon! På forhånd takk! Mvh
  2. Hei! Har en del gromme deler til Volvo til overs, som må selges: - Nyborra og hona FK-blokk 1.overdim. CP smidde stempler og 160mm H-profilråder (org 152mm). Skal gi 8.0:1 i komp. Ringer og kryssbolt følger med. Polert veiv. Arbeid utført av Osly Sylinderservice. Alt av pakninger og lagere, oljepumpe, toppbolter, svinghjulsbolter, motorfester er nytt og følger med. Innsug med fuelrail, oljekjøler og sandwich m/termostat følger med. Supert utgangspunkt for en rå motor! Delene har aldri vært montert. For 8v topp. Pris: 23000.- - Getrag 265. 5 trinns med 1gir opp til venstre og 0.81 på 5gir. Løst clutchhus. Fra BMW. Med helt ny 4pucks sinterlamell. Pris: Bud - Siemens Deka 750cc dyser. Helt nye og aldri brukt. Lav ohm. Pris: 2000.- - Bosch 044 inline bensinpumpe. Helt ny og aldri brukt. Pris: 2200.- - Turboteknikk IRX450 turbo med intern WG. Ingen slark. God for 450hk. T3 flens. Pris: 4000.- - Stor intercooler. 60cm element. 3" inn/ut. Helt ny Pris: 1800.- Alle deler befinner seg i Oslo. Kan sende mindre deler mot forskuddsbetaling. Jeg kan nås på tlf 97585907. Bare å spørre om det skulle være noe du lurer på Mvh Anders
  3. Fargen på bilen spiller en stor rolle mener nå jeg. Selv har jeg rød bil. Oransje blink og rød bil er ikke helt en slager mener nå jeg. men mange biler kler org blinklys og.
  4. om ikke trådstarter allerede har funnet sangen sin, så vil jeg tro at det er denne: passer bra med beskrivelsen i første post.
  5. Er det du som alltid kommer i møte ca kl 06:45 på E16 mellom Vøyenenga og Sandvika? :)
  6. 2-split funker fint det. Men prøv å bytte ut en del av isolasjonsøvelsene til baseøvelser. Har et forslag her: Dag 1: Bryst, Triceps og Bein - Knebøy - Benkpress - Skråbenk - Dips - Lårcurl - Franskpress Dag 2: Rygg, biceps og skuldre - Markløft - chins/nedtrekk (bak nakken kan være skadelig for skuldre btw) - Stående stangroing - Militærpress - sidehev - random bicepsøvelse hvis ønskelig Spis masse mat og tren TUNGT, så vil du fort merke økning. Har selv hatt gode resultater av det programmet der. Sikkert noen som reagerer på å kjøre tung militærepress dagen etter benk og markløft dagen etter bøy. Men det har fungert fint for min del. Så lenge du fokuserer på baseøvelser så vil resultatene komme. lykke til! Naganita: dips er ikke en STD :P se for deg at du henger mellom to stenger (med armene nedover i utstrakt stilling) og heiser deg selv opp og slipper deg ned.
  7. wicky: sett deg et mål. finn ut hvor mye kcal du forbrenner hver dag. Legg deg så ca 500kcal under det. Få i deg mye proteiner, kutt ned på karb. Du sier du er glad i kebab. Kjøp kyllingkebab uten saus og kast pitabrødet ;) Du bør også trene styrke. Hvis ikke vil kroppen kvitte seg med mer muskler enn nødvendig. Ved kcal-underskudd vil kroppen forbrenne muskelmasse. Derfor er det viktig å trene styrke samtidig som du har et høyt inntak av proteiner. Prøv å ikke gå ned mer enn 1kg pr uke, da dette vil gå hardt utover muskelmassen din. Og muskler holder forbrenningen oppe. Send gjerne en PM om det skulle være noe du vil ha en lengre forklaring på. :) Rabies: Spis mer :) sett at det er vanskelig å trøkke nedpå mer mat, så kan du supplere med noen spiseskjeer olivenolje e.l. Om målet er å gå opp 20kg med kvalitetsmasse, så må du ta deg god tid. Hvilke øvelser trener du ?
  8. hehe.. synes den med forgasser og LMM var litt fin jeg da :)
  9. Hvem er du til å dømme han? Du har vel ikke lappen heller du ? Kan kanskje være greit å ha den før du skal gi en moralpreken om bilkjøring. Som man sier; man lærer ikke sin egen far "å lage barn" ;) Uhell kan skje den beste, men omstendighetene her er kanskje ikke de heldigste. Men hvor mange ulykker skyldes at man feks søler kaffe, mister røyken, trykker på CD-spillern osv ? Det er jo sånt som gjør at det skjer ulykker. Folk som er uoppmerksomme et øyeblikk. Skal ikke mer til enn som så. Godt at ingen ble skadet.
  10. Dama er ikke hore, men dama til bestevennen din. Du knuller henne og betaler kompisen din for leie av dama. 1: Du skryter da på deg at du har pult ei hore, men samtidig så er hun ikke det. 2: Bestevennen tok betalinga og lovte "hora" sin andel (som hun seff ikke får). Ergo, han er hallik.
  11. Spiller det noen rolle da ? Bilen er godkjent med inntil 220hk uansett hva som står i vognkort vel? Sånn som jeg har forstått det er man på BT for å godkjenne ombygningen du har utført, ikke effekten. (kan jo være de krever bremsepapirer for at du ikke skal overskride 200/220hk). Må man vise bilen på BT om man trimmer den motoren som sitter der fra fabrikk? Grunnen til at de skriver effekt i vognkort er vel bare for at de skal ha sitt på det tørre ? Tok dem forresten bilder av motorrommet ditt? Det gjorde dem på meg nemlig.
  12. Jeg personlig at ikke noe i mot hvordan folk kler seg eller ser ut. Det er mer holdningene som får meg til å reagere. Min erfaring er at det materielle presset i mange av disse miljøene er veldig stort, og at man rett og slett MÅ følge "dresscoden" for å bli akseptert. Og ikke minst er andre utseendemessige aspekter like viktig. Tidligere var dette noe som oftest forekom blant jenter. Resultatet av dette er jo selvfølgelig spiseproblemer, svekket selvbilde (evt større psykiske lidelser) osv. Nå i de senere årene har dette blitt en trend blant gutter og. Så bak store Gucci-briller og tona vinduer i pappas Audi, skjuler det seg kanskje en usikker gutt med diverse komplekser som egentlig ønsker å være i et miljø der han kan være seg selv? Det er vel dette som kan kalles medaljens bakside? (Dette er riktignok bare mine egne erfaringer, så ikke skyt meg om jeg tar feil :) )
  13. Excel: Det er nok enklere å ringe. Jeg personlig stakk innom dem og fikk papira i hånda der og da. Alt jeg trengte for å få godkjent motorbyttet. Kopi av vognkort? Trenger man ikke bare et stempla eksemplar av "Godkjente Produktendringer" da?
  14. Colli: jeg fant bare kontaktinformasjon til Volvo Norge jeg. Alt er vel bedre enn ingenting? Står ingen mail under "kontakt oss" så.
  15. Volvo Personbiler Norge AS Lienga 2, 1414 Trollåsen TLF: 66 81 85 00 Det er ærlig talt bare å søke på gulesider.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår