Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Håkon A ligner litt på Vw phaeton spør du meg.. Spesiellt etter B stolpen. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 En R33, med GT-R front/felger: En R32 GTS-T Sedan: Enda en: R43 Sedan: Trur nok jeg hadde valgt en R35 Sedan fremfor noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 De opprinnelige bildene i post #1 viste en sinnsykt kjedelig økonomi-familie vogn. En Toyota Carina II er like sexy.... Nissan burde skutt designeren ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Dette ER den grommeste ! R34 Skyline GTR ! De nye er kjedlige :( Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by marius Sjekker bilder her Jeg syntes den var mindre pen en feks R34... Ikkeno mere aggresiv front, ikkeno rundebaklykter.. hmm.... Skyline. ...ehh, Maxima? Sikker på at det ikke er en Maxima. Jeg ble litt usikker nå. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by boXer R43 Sedan: Den der var stilig :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jeg trodde neste generasjon skyline skulle ligne på denne. Den er ivertfall grom.. Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by LilleGud Dette ER den grommeste ! R34 Skyline GTR ! De nye er kjedlige :( Kan jo ikke sammenligne en GT-R med en Skyline Sedan da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by boXer Kan jo ikke sammenligne en GT-R med en Skyline Sedan da ;) nei. ok. my bad ! men fortsatt den grommeste ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Jeg likte bedre de forige skyline som r32 og r34. Det var litt kulere preg over de, de såg ut som sportsbiler . Den nye ser ut dsom en familie bil:mad: Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by rs_cossie Jeg likte bedre de forige skyline som r32 og r34. Det var litt kulere preg over de, de såg ut som sportsbiler . Den nye ser ut dsom en familie bil:mad: Det er fordi at DE er sportsbiler, men disse er "familie-sedaner".. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Det er fordi at DE er sportsbiler, men disse er "familie-sedaner".. Ikke alle Skyline R32 og R43 er sportsbiler nei. GT-R derimot ;) Du får dem tross alt med fire dører og sugemotor på rundt (under?) 200hk, ikke akkurat sportsbil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by boXer Synes den er pen for å være en bil av den klassen... Finns en Nismo versjon av den, den er ganske fet. Neste gen. GT-R blir nok ikke basert på Skyline lenger, men det finnes en tegning av en GT-R basert på den nye Skyline. Er det ikke sånn de bruker på sirkus da? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=19994&tid= Nye Skyline Coupè er kommet... Fantes jo allerede som Infiniti G35 SportCoupe da men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Har en ting å si..... puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke r-34 gtr v-spec ll er den råeste originale skylinen...... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg