Gå til innhold

2 påkjørt under gaterace i Malmø

Ranger emnet


Qee

Anbefalte innlegg

Minuter efter kraschen ringde bilens ägare - som bor ett kvarter från olycksplatsen - till polisen och anmälde bilen stulen.

- Vi vet att hennes son disponerade bilen under kvällen, uppger polisen.

När patrullerna kom till adressen för att söka efter sonen hittades Volvon stående på gatan utanför. Den ägs av en man på samma gata. Även Volvon disponeras av ägaren son. De misstänkta förarna är i 20-årsåldern.

- Vi vet vilka de är och vi kommer att hitta dem, säger polisen.

 

De prøvde seg på en spansk en her. Smart tenkt, men de slurvet tydeligvis med detaljene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

 

NYHETER-29s08-streetrace-26_368.jpg

 

Ikke rart de stakk av. Se på Politiet på bildet. Ser ut som han har ganske lyst til å skyte noen. ("lugna ner nu Gøsta, det der er dom som blev nerkørda").

 

Men seriøs - Dette er kjempetragisk, og en god vekker til de som kjører fort i tettbygd strøk (, og ja, det hender jeg tar meg selv i å gjøre det....*-skamme seg).

 

Håper det ordner seg til slutt for de som ble påkjørt.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

skjedde med meg og her i sommer i bergen lørdagsnatt kl 0000 men der var det ikke streetlegal, bare to idioter som kappkjørte!!!

 

au:http://www.ba.no/eceRedirect?articleId=1156777&pubId=41

 

Virkelig bra det gikk så bra, for og si det på den måten :D hva skjedde videre i saken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

her står det om ulykken på aftonbladet.se

 

Mener og huske noe linknende skjedde i Norge for en del måneder siden bare da ble et lite barn truffet....

 

Noen her som spiller litt for mye NFSU2 og drar til sentrum for og kjøre?

 

 

 

NYHETER-29s08-streetrace-26_368.jpg

Uffda, enda en E36 kollidert... ser ikke bra ut for forsikringspremien min nei:mad:

Må nå da vel gå an å dra litt lengre ut på landet for å leke schumacher, istedet for sette andre sine liv på spill midt i sentrum...

Noe dritt at slikt skjer...

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

 

Ikke rart de stakk av. Se på Politiet på bildet. Ser ut som han har ganske lyst til å skyte noen. ("lugna ner nu Gøsta, det der er dom som blev nerkørda").

 

Men seriøs - Dette er kjempetragisk, og en god vekker til de som kjører fort i tettbygd strøk (, og ja, det hender jeg tar meg selv i å gjøre det....*-skamme seg).

 

Håper det ordner seg til slutt for de som ble påkjørt.

 

mvh

 

Haha! Glad vi har politi i Norge som bærer maglightlol lol lol lol lol lol lol

Life Is Hard And Then U Die;)

Thats Life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Virkelig bra det gikk så bra, for og si det på den måten :D hva skjedde videre i saken da.

 

ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!!

 

jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla gjeit!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

 

ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!!

 

jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla gjeit!!!

Var det du som kjørte ned mannen?

http://www.ba.no/nyheter/article1156777.ece

 

??

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

 

ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!!

 

jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla geit!!!

 

 

sier nok om straffe systemet i norge. det holder ikke mål

mulig vi må bytte regjering..?

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår