Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt brei over hekken kansje ,men ganske så nice alikavæl :pray

 

HEY!! Ikke no badmouthing om x-dama mi her da gutter :D

 

Men det var da masse damer der nede...hvor er bildene av resten? Vet at Hans filma mye damer på Lørdag, så vi får vente på DVD'n til høsten kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!! Ikke no badmouthing om x-dama mi her da gutter :D

 

Men det var da masse damer der nede...hvor er bildene av resten? Vet at Hans filma mye damer på Lørdag, så vi får vente på DVD'n til høsten kanskje.

 

Ja, Filma damer og parkerte biler til jeg ble solbrent på lørdag :). Damer og biler tar seg best ut med litt sol.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle ha hatt papirer ved inngangen som jenter var nødt til å signere.

"NÅr du entrer dette området må du være oppmerksom på at det vil bli tatt bilder/filmer av deg og at det legges ut på nettet"

 

De som jeg gikk med kamera rett opp i trynet og prata litt piss med og sånt, de spurte jeg som regel om det var greit å filme de. De er der jo litt for å vise seg fram de og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

passelig treg til å takke for et glimrende treff, men vil bare si at jeg storkoste meg på ACR!

2. året på sommertreffet dette, og planlegger å komme opp igjen i august :)

Slet litt med insugstempen, når det ble fint i været, men satser på å få orden på dette om ikke lenge...

Ellers så ble jeg litt misunnelig på de som kjørte med R-dekk, da.. .hehe så det håper jeg og er på plass til august... ;)

 

Helge Wilmann i ts-ogn.no tok endel bra bilder, ligger under motorsport på http://www.flexifoto.no

 

evt. direktelink: http://www.flexifoto.no/album32

Markus

MR2turbo "Kamelonen"

bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
det er nettopp derfor man kan ha noen runder med familiekjøring.

 

edit: og noe av problemet var at man kom gjennom en sving i bra fart og havnet så i ræva på en skyline som omtrent sto i ro.. Uansett, helt greit å kjøre sakte MEN man må tåle å bli uthengt litt når man kjøper en freekin SKYLINE og ikke bruker den

Du er bra stolt hva? Måtte bremse opp for en Skyline og greier... tenker dette er noe å fortelle barnebarna:) Det var da biler som kjørte ring rundt deg og der nede. Når man samler så mange forskjellige biler og sjåfører så er det umulig å få alle til å kjøre like fort eller sakte. Slik er det, og slik blir det.

Skal man dele opp i flere klasser og slikt blir det bare mer kø, mer venting og mindre kjøring på banen.

Nei Neste gang kan kan det bli kjøring rolig tempo sånn at eGtTurbo får vilja si og kansje noen må bremse opp for han...vi får se..

Omsider på nett igjen..

 

Må aller først takke hele Sommertreff-gjengen for et sinsykt bra treff! Gleder meg til neste.. som i skrivende stund er bare 11 dager unna. :D

 

Ser at det er kommet mange synspunkt på at noen kjører saktere en andre og sånt. Forstår at dere er ferdige med diskusjonen, men må jo bare rippe opp i den igjen :P

 

Savnet forresten klager på min kjøring.. men det kan vel ordne seg etter vol.2. Ingen "klager" til tross for at beste rundetid med bilen ble 2:16,6. +/- noe da målingene ble foretatt med stoppeklokke. Må vel sies at disse tidene ble satt med en original 1978-modell Volvo 242, vel.. sålene hadde vokst til 215mm og 17", men hjuloppheng, motor og alt annet var originalt.

 

Måtte faktisk bremse for en Toyota Celica GT4, en Honda Prelude og så videre, med en ORIGINAL B19A (omkring 90hk i 1978).. Så det jeg vil fram til er vel at selv min "traktor" måtte bremse for noen andre på banen.. men det er da naturlig nok når det bl.a. var første gang på banen med Preluden og at jeg sådan "slapp forbi" GT4'n på målstrekka og at den bare bremset så tidlig at jeg også måtte bremse før normalt. (Hehe.. liker å påstå at det var grunnen til at jeg ikke klarte bedre enn 2:17,7 den runden). :P

 

Målet ved Vol.2 blir å slå min egen beste tid, ikke banerekorden.. Men også å trene litt på drifting og bare ha det morro! :D

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår